کد خبر : 1701923 | 23 مرداد 1399 ساعت 22:10 | 14.4K بازدید | 1 دیدگاه

مدیرعامل تراکتور جدایی دو کاپیتان ملی را تکذیب کرد

مدیرعامل باشگاه تراکتور اعلام کرد که آن ها درصدد حفظ مسعود شجاعی و احسان حاج صفی هستند.

مدیرعامل تراکتور جدایی دو کاپیتان ملی را تکذیب کرد

به گزارش ورزش سه، در روزهای اخیر شایعاتی درباره جدایی احسان حاج صفی و حضور او در لیگ یونان به گوش رسید و حتی برخی شایعات از پیشنهاد استقلال به این بازیکن حکایت داشت که حالا باشگاه تراکتور به این اخبار واکنش نشان داده است.

 

سهرابی مدیرعامل تراکتور در این باره می‌گوید: خوشبختانه 95 درصد از بازیکنان تراکتور برای فصل آینده هم با ما قرارداد دارند. سعی می‌کنیم پس از اتمام رقابت‌ها نفراتی که طبق نظر کادرفنی هستند به جمع بازیکنان فعلی‌مان اضافه کنیم، بیشتر بازیکنان ما قراردادهای چندین ساله دارند.

 

او درباره پیشنهاد حاج صفی هم عنوان کرد: ما با احسان حاج صفی در فصل آینده هم قرارداد داریم و سعی می‌کنیم این بازیکن را حفظ کنیم. حاج صفی یکی از بازیکنان خوب ما و تیم ملی از لحاظ فنی و اخلاقی است و به همین خاطر دوست داریم وی سال آینده هم در تراکتور باشد. نمی‌توانیم به راحتی از همکاری با وی سر باز بزنیم.

 

مدیرعامل تراکتور در مورد احتمال جدایی شجاعی هم اظهار داشت: تاکنون هیچ باشگاهی به ما پیشنهاد ارسال نکرده، شجاعی هم جزو افتخارات کشور ما است و برای تیم ملی و باشگاه تراکتور بازیکن خوبی محسوب می‌شود. باز هم تأکید می‌کنم سعی می‌کنیم بازیکنان خوب خود را حفظ کنیم.

دیدگاه‌ها