کد خبر : 1701925 | 23 مرداد 1399 ساعت 22:17 | 26.6K بازدید | 0 دیدگاه

ویدال: بایرن مقابل یک تیم بوندسلیگایی قرار نمی گیرد

آرتور ویدال، هافبک شیلیایی بارسلونا معتقد است که آنها در دیدار برابر بایرن مونیخ کار دشواری پیش رو خواهند داشت اما در عین حال بازی برابری را شاهد خواهیم بود.

ویدال: بایرن مقابل یک تیم بوندسلیگایی قرار نمی گیرد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا و بایرن مونیخ در حالی فردا شب در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر خواهند رفت که آرتور ویدال از این مسابقه به عنوان یک جدال بسیار دشوار برای بلوگرانا یاد کرده است؛ بازیکنی که پیش از این سابقه حضور در بایرن مونیخ را در کارنامه داشته و حالا باید مقابل تیم سابقش قرار بگیرد.

 

ویدال ساعتی پیش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی بارسا برابر بایرن مونیخ شرکت کرد.

دیدار برابر بایرن؟
فردا مهمترین بازی سال است و ما امیدهای فراوانی برای پیروزی در آن داریم. بایرن با وجود قهرمانی در جام حذفی و بوندسلیگای آلمان سال فوق العاده ای را پشت سر گذاشته است. ما می دانیم که کار دشواری خواهیم داشت اما در عین حال این یک مسابقه خوب است. اگر کار خود را به خوبی انجام دهیم موفق خواهیم شد. این یک تقابل خوب و بسیار محکم است.

 

 

1519206

 

 

مسابقه به شکل تک بازی؟
من این امر را بسیار دوست دارم. در آمریکای جنوبی نیز چنین اتفاقی رخ می‌دهد و من فکر می‌کنم که این یک اتفاق جذاب است. در واقع تیم ها از دقیقه اول تمام تلاش خود را برای پیروزی انجام می دهند. در بازی‌های رفت و برگشت اما حدس و گمان زیاد می شود و مسابقات خیلی زیبا نیست.

 

تحولات بایرن؟
بایرن مونیخ در تمام رقابت ها یک مدعی به حساب می آید و ما نیز بهترین تیم دنیا هستیم. احساس من این است که یک جدال برابر را شاهد خواهیم بود. آنها اعتماد به نفس زیادی را دارند اما باید این نکته را هم توجه داشت که بایرن مقابل یک تیم بوندس‌لیگایی قرار نمی گیرد چرا که ما بارسا هستیم.

 

 

1499981

 

 

هانسی فلیک
فلیک از زمانی که به او فرصت داده شد بسیار خوب عمل کرده است. او دو عنوان کسب کرد و فکر می کنم شایسته ادامه دادن است. بایرن همیشه مدعی است. در همه جا. من آنجا بودم و این را احساس کردم. اما بارسلونا بهترین تیم جهان است.

 

مقایسه لواندوفسکی و مسی
لواندوفسکی خارق العاده، خستگی ناپذیر و بسیار خطرناک است. من دیده ام که او در حال پیشرفت است و چگونه خود را آماده کرده و مهار او بسیار دشوار خواهد بود. مقایسه او با لئو بسیار دشوار است زیرا مسی از سیاره دیگری است.

 

 

1518672

دیدگاه‌ها