کد خبر : 1701926 | 23 مرداد 1399 ساعت 23:30 | 25K بازدید | 0 دیدگاه

کیا جورابچیان:

کوتینیو دوست دارد به لیگ برتر برگردد اما...

کیا جورابچیان، مدیر برنامه ایرانی الاصل فلیپ کوتینیو می گوید که این بازیکن علاقه زیادی برای بازگشت به لیگ برتر انگلیس دارد.

کوتینیو دوست دارد به لیگ برتر برگردد اما...

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپ کوتینیو در حال حاضر به شکل قرضی در بایرن مونیخ حضور دارد اما با توجه به اعلام قبلی باشگاه آلمانی ستاره برزیلی در پایان فصل این تیم را ترک خواهد کرد و باید به بارسلونا برگردد اما از طرفی گفته می شود که بلوگرانا نیز علاقه ای به حفظ این بازیکن ندارد و قصد دارد هر طور که شده کوتینیو را به فروش برساند.

 

به نظر می‌رسد که در صورت ترک بارسلونا، محتمل ترین گزینه برای آینده کوتینیو لیگ برتر انگلیس خواهد بود؛ جایی که او بهترین دوران فوتبال خود را به همراه لیورپول در آنجا سپری کرده است. حالا اما مدیر برنامه ایرانی این بازیکن یعنی کیا جورابچیان می‌گوید که هافبک برزیلی فعلا تمام تمرکز خود را روی لیگ قهرمانان اروپا قرار داده اما در عین حال به حضور در لیگ برتر انگلیس علاقمند است.

 

 

1514801

 

 

جورابچیان در این باره گفت: " در حال حاضر کوتینیو تمرکز کرده که مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا به همراه بایرن مونیخ را پشت سر بگذارد. او اشتیاق زیادی برای موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا دارد و من فکر می کنم که بایرن مونیخ از پتانسیل لازم برای کسب این موفقیت برخوردار است.

 

بعد از لیگ قهرمانان اروپا و هر اتفاقی که رخ دهد ما جلسه ای خواهیم گذاشت و درباره آینده کوتینیو صحبت خواهیم کرد اما این احتمال وجود دارد که مقصد آینده او همان بارسلونا باشد. او لیگ برتر انگلیس را دوست دارد و برای بازگشت به آنجا علاقه نشان می‌دهد اما مسائل مالی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. مخصوصاً اینکه وضعیت به وجود آمده به خاطر ویروس کرونا شرایط را سخت کرده است."

دیدگاه‌ها