کد خبر : 1701938 | 23 مرداد 1399 ساعت 23:05 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

یان اوبلاک و حمایت ویژه از ستاره جوان اتلتیکو

یان اوبلاک، دروازه بان اسلوونیایی اتلتیکو مادرید از ژائو فلیکس در برابر انتقادات دفاع کرد.

یان اوبلاک و حمایت ویژه از ستاره جوان اتلتیکو

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد خیره کننده ژائو فلیکس در بنفیکا باعث شد که تیم های زیادی به جذب این پدیده پرتغالی علاقه نشان دهند اما نهایتا این اتلتیکو مادرید بود که گوی سبقت را از سایر رقبا بود و با قراردادی به ارزش 126 میلیون یورو این بازیکن را به خدمت گرفت تا فلیکس به گران ترین خرید تاریخ باشگاه اسپانیایی تبدیل شود.

 

ستاره پرتغالی اما نتوانست آنطور که باید و شاید انتظارات هواداران اتلتیکو مادرید را برآورده کند و در طول فصل 20-2019 با مصدومیت های پیاپی دست و پنجه نرم کرده است؛ موضوعی که باعث شده انتقادات زیادی نسبت به این بازیکن جوان مطرح شود.

 

 

1508416

 

 

یکی از بهترین بازیکنان فصل اتلتیکومادرید یعنی یان اوبلاک اما معتقد است که ژائو فلیکس این دوران سخت را پشت سر خواهد گذاشت و در این تیم موفق می‌شود. دروازه‌بان اسلوونیایی روخی بلانکو در این باره گفت: " شروع در اینجا بسیار دشوار است. من خودم به اندازه کافی در این رابطه سختی کشیدم و می‌دانم که شرایط چگونه است اما با گذشت زمان اگر شما کیفیت، صبر و خونسردی خود را حفظ کنید بالاخره به موفقیت خواهید رسید."

 

اوبلاک در رابطه با فشارهایی که به ژائو فلیکس بابت قیمت بالایش مطرح می شود نیز گفت: " من به این موضوع فکر نمی کنم و بعید می دانم که خود او نیز به آن بیندیشد. او کیفیت زیادی را در بازی ها نشان داده و من مطمئنم که موفق خواهد شد. او جوان است و این موضوع کار ساده ای نیست اما این کار را انجام خواهد داد."

دیدگاه‌ها