کد خبر : 1701939 | 23 مرداد 1399 ساعت 23:50 | 56.4K بازدید | 0 دیدگاه

تصمیم جنجالی زیدان مقابل سیتی از نگاه ریوالدو

ریوالدو اسطوره فوتبال برزیل از تصمیم زیدان در دیدار برابر منچسترسیتی مبنی بر بازی ندادن به وینیسیوس جونیور تعجب کرده است.

تصمیم جنجالی زیدان مقابل سیتی از نگاه ریوالدو

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش رئال مادرید در چهارچوب مسابقه برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی قرار گرفت و در نهایت مانند بازی رفت با نتیجه 2-1 شکست خورد تا حذف زودهنگامی از رقابت های چمپیونزلیگ داشته باشد.

 

نیمکت نشینی کامل وینیسیوس جونیور در دیدار مقابل منچستر سیتی یکی از تصمیمات عجیبی بود که زین الدین زیدان در این جدال مهم اتخاذ کرد؛ موضوعی که تعجب اسطوره فوتبال برزیل و باشگاه بارسلونا را هم در پی داشته است. ریوالدو در این باره گفت: " من نفهمیدم که با توجه به عملکردی که وینیسیوس در این فصل ارائه داده بود، چرا او در دیدار مقابل منچستر سیتی به کار‌ گرفته نشد. علاوه بر این هیچ خبری در مورد مصدومیت او نیز وجود نداشت."

 

 

1509738

 

 

 

ریوالدو در ادامه گفت: " من مطمئنم اگر او بازی می کرد، می‌توانست باعث اذیت پپ گواردیولا و تیمش شود اما او تمام 90 دقیقه روی نیمکت پشت سر گذاشت. مطمئناً فقط خود زیدان و این پسر می‌دانند که چه اتفاقی رخ داده است اما خارج از این موضوع، می توان از آن به عنوان یک تصمیم عجیب یاد کرد.

 

اگر چیز شخصی یا مصدومیتی در کار نبوده، باید این را یک تصمیم جنجالی از سوی زین الدین زیدان دانست و البته لحظه ای دشوار بزرگ برای وینیسیوس که دوست داشت در چنین مسابقه مهمی در لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود."

دیدگاه‌ها