کد خبر : 1701972 | 24 مرداد 1399 ساعت 09:01 | 19.2K بازدید | 1 دیدگاه

انگیزه منشا برای جدال با پرسپولیسی ها (عکس)

مهاجم اهل نیجریه تیم فوتبال گل گهر که در بازی های اخیر تیمش نمایش خوبی داشته اینروزها یکی از باروحیه ترین بازیکنان تمرینات است.

به گزارش" ورزش سه" گادوین منشا در چهار بازی آخر گل گهر یکی از مهره های موثر این تیم در راه کسب سه پیروزی و یک تساوی بوده است. 10 امتیازی که گل گهر را از قعر جدول دور کرد به طوری که این تیم اکنون می تواند با کسب دو نتیجه برابر پرسپولیس و ذوب آهن یک فصل دیگر لیگ برتر مانده و به این آرزوی بزرگش دست پیدا کند.


منشا البته بعد از گلی که از روی نقطه پنالتی برابر شاهین بوشهر زد ، دیگر نتوانست برای تیمش گلزنی کند هرچند در بازی روان و خوب گل گهری ها که همراه با امتیاز بوده نقش ایفا کرده است. او با تجربه و تکنیک بالایی که دارد ، با فضاسازی و پاس های کوتاهش روی گل های به ثمر رسیده تیمش تاثیرگذار بوده است.

 

1519285

 


او که اولین بار در پیکان و تیمی که هدایتش به عهده مجیدجلالی بود به فوتبال ایران معرفی شد ، یک فصل و نیم نه چندان خوب را در استقلال و سپس فوتبال امارات سپری کرد. او در بازگشت به ایران بار دیگر به تیمی پیوست که جلالی سرمربی اش بود. این مربی در زمان قرنطینه و دورانی که تمرینات جمعی ممنوع بود ، تمرینات اختصاصی را با منشا برگزار کرد هرچند منشا در سه بازی بعد از تعطیلات ئمایش پرانتقادی را داشت. با اینحال با بازگشت او و نمایش خوب دیگر بازیکنان تیم از جمله یونس شاکری و رضا محمودآبادی گل گهر توانسته قدم های مهمی را برای ماندن در لیگ برتر بردارد.


منشا اینروزها و در آخری تمرین گل گهر پیش از بازی برابر پرسپولیس انگیزه و روحیه بالایی در تمرینات از خودش نشان می دهد. او در نیم فصل لیگ هجدهم از سوی برانکوایوانکوویچ سرمربی تیم در لیست فروش قرار گرفت و به استقلال رفت هرچند در این تیم نتوانست موفقیت هایی که با پرسپولیس داشت را تکرار کند.

 

 

1519286


جدایی او از پرسپولیس به گونه ای بود که ناراحتی منشا را به همراه داشت و شاید بازی روز شنبه بهانه ای است برای اینکه منشا توانایی هایش را به هواداران پرسپولیس و یحیی سرمربی این فصل سرخ ها نشان بدهد.

 

1519284

دیدگاه‌ها