کد خبر : 1701973 | 24 مرداد 1399 ساعت 09:04 | 24.1K بازدید | 1 دیدگاه

رقابت گل سردار به قطر با گل مائوژیانگینک به ایران

دایی و آزمون در مسابقه گل شگفت انگیز جام ملت ها(عکس)

جام ملت های آسیا با لحظه های تکنیکی جذاب ، جشن های پیروزی و از همه مهمتر گل های فوق العاده زیبا همیشه مخاطبان را مجذوب خودش کرده است.

دایی و آزمون در مسابقه گل شگفت انگیز جام ملت ها(عکس)

به گزارش" ورزش سه" در حالی که بازی های جام ملت های آسیا 2023 چین را پیش رو داریم، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا مسابقه ای چالشی را بین 32 گل مهم و جذاب را از دوره های قبلی این رقابت ها برگزار می کند.


مسابقه جذاب ترین گل رقابت های جام ملت های آسیا ، با رقابت بین سردار آزمون - مائوژیانگینک از کشور چین و همچنین رازعلی سعد از سنگاپور –یون بت گرام از کره جنوبی آغاز شده است.

 


به گل های شگفت انگیز رای بدهید


مسابقه جذاب ترین گل های رقابت های جام ملت های آسیا، با 32 گل از سوی 32 بازیکن در ادوار مختلف و به صورت حذفی بین هر دو بازیکن انجام و برندگان در رای گیری به مراحل بعدی راه پیدا می کنند. علاوه برسردار آزمون که با مائوژیانگینک چینی رقابت می کند ، علی دایی نیز با سان کی دیگر بازیکن چینی برای انتخاب برترین گل در این مرحله رقابت خواهد کرد. در اولین روز سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا رقابت های سردار و بازیکن چینی و همچنین رازعلی سعد-بت گرام کره را به رای گیری گذاشته است.

 

 

1519293

 


سردار آزمون (ایران)- مائو جیانکینگ (چین)
جام ملتهای آسیا 2015
ایران-قطر (15.01.2015)


سردار آزمون در آخرین بازی مرحله گروهی رقابت های جام ملت های آسیا 2015 که در کشور استرالیا برگزار می شد در برابر قطر گل پیروزی بخش ایران را به ثمر رساند. در دقیقه 51 بازی قاسم برهان دروازه بان قطر در یک شروع مجدد ناشیانه توپ را با دست پرتاب کرد اما توپ کم جان او کمی دورتر از هجده قدم فرود آمد، آندوتیموریان به محض رسیدن توپ به بازیکن قطری با همان جنگندگی همیشگی روی پای حریف زد و توپش را تبدیل به یک پاس برای اشکان دژاگه کرد. اشکان از سمت راست حرکت کرده و توپ را از میان مدافعان قطری به روی خط هجده قدم که سردار تنها بین سه چهار مدافع حریف حضور داشت فرستاد، آزمون با پشت پای مخالف ضربه ای به توپ زد، چرخید و با جا گذاشتن مدافعان با دروازه بان تک به تک شد و با یک نوک پای هوشمندانه در حالی که خودش را به سمت توپ پرتاب کرده بود گل سه امتیازی ایران را زد. او بعد از این گل به سمت اندک تماشاگران ایرانی حاضر روی سکوها رفت اما همه بازیکنان و نیمکت نشینان از خوشحالی روی سرو کولش ریختند.


رقیب سردار آزمون مائوژیانگینک و گلش در جام ملت های 2007 و در بازی تیم های چین و ایران در مرحله گروهی است. مسابقه ای که با نتیجه 2، 2 به پایان رسید. او در دقیقه 32 بازی یک توپ ارسالی از سمت راست را که از مدافعان ایران رد شده بود استپ کرد و با یک ضربه روی پا دروازه حسن رودباریان را باز کرده و گل دوم چین را به ثمر رساند. تیم ملی ایران در این بازی با گل های فریدون زندی و جواد نکونام بازی را به مساوی کشاند.

 

 

1519294

 

1519295

 

1519296

 

1519291

 

1519288

 

1519289

 


صعود سردار به مرحله بعدی
در حال حاضر و براساس آخرین آمار از آرای گل های سردار و مائو بازیکن چین ، گل ستاره تیم ملی ایران در جام ملت های 2015 با کسب 83 درصد آرا به مرحله بعدی صعود کرده است. سردار در مرحله بعدی باید با برنده یونس محمود (عراق)- تاداهاری لی(ژاپن) رقابت کند.

 

جهت شرکت در این نظرسنجی اینجا کلیک کنید.

 

 

1519362

دیدگاه‌ها