کد خبر : 1701974 | 24 مرداد 1399 ساعت 09:11 | 50K بازدید | 0 دیدگاه

چراغ سبز اینستاگرامی چشمی به آبی‌ها (عکس)

مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال با انتشار تصویری در صفحه خود تلویحا خبر از ماندنش در جمع آبی‌ها را داد.

به گزارش "ورزش سه" پس از تمدید قرارداد داریوش شجاعیان با تیم استقلال و وعده احمد سعادتمند مدیرعامل تیم استقلال مبنی بر اینکه آبی‌ها در نقل و انتقالات تابستانه کمترین خروجی‌ها را خواهند داشت و شاکله تیم استقلال برای لیگ بیستم حفظ خواهد شد، هواداران این تیم پرطرفدار پایتخت چشم انتظار آن هستند تا دیگر ستارگان استقلال هم قراردادشان تمدید شود.

 

البته که سعادتمند گفته دو بازیکن این تیم پس از دیدار شنبه‌ شب مقابل پیکان تمدید خواهند کرد که هواداران استقلال امیدوارند این وعده مهم و بزرگ آقای مدیرعامل تحقق یابد؛ در پایان لیگ نوزدهم قرارداد بازیکنانی از جمله محمد دانشگر، روزبه چشمی، فرشید اسماعیلی، علی کریمی، محسن کریمی و فرشید باقری به اتمام خواهد رسید.

 

 

 

1519297

 

روزبه چشمی مدافع-هافبک دفاعی تیم استقلال که در لیگ نوزدهم نمایش خوبی را برای تیمش داشت و یکی از مهم‌ترین خواسته‌های هواداران ادامه حضور در جمع آبی‌پوشان است، ساعتی پیش با انتشار تصویری از تیم استقلال و گذاشتن چهار قلب آبی و دو ستاره چراغ سبز خود برای تمدید قرارداد با این باشگاه را نشان داد.

 

گفته می‌شود مذاکرات اولیه با روزبه چشمی انجام شده است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او به زودی با آبی‌پوشان قراردادش را تمدید خواهد کرد.

دیدگاه‌ها