کد خبر : 1701976 | 24 مرداد 1399 ساعت 09:25 | 20.9K بازدید | 1 دیدگاه

رکورد خارق‌العاده لایپزیش؛ 18 پاس برای گلزنی!

لایپزیش تیم شگفتی ساز لیگ قهرمانان که موفق شد به نیمه نهایی راه یابد دیشب برای به ثمر رساندن گل اول به اتلتیکو دست به کار بزرگی زد و این گل را بعد از 18 پاس پیاپی به ثمر رساند.

رکورد خارق‌العاده لایپزیش؛ 18 پاس برای گلزنی!

به گزارش "ورزش سه"، لایپزیش، شگفتی ساز این فصل لیگ قهرمانان اروپا دیشب در لیسبون موفق شد تیم سرسخت اتلتیکو مادرید را با نتیجه 2-1 از پیش رو بردارد و برای اولین بار صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان را تجربه کند.

 

 لایپزیشی ها برای اولین بار در تاریخ یازده ساله خود بود که در مرحله حذفی چمپیونزلیگ حضور داشتند و حالا برای اولین بار به نیمه نهایی این تورنمنت راه یافته اند.

 

اما رکوردشکنی های تیم جوان آلمانی تنها با اینها خلاصه نمی شود. بازیکنان لایپزیش در جریان پیروزی 2-1 دیشب شان بر تیم دیگو سیمئونه چند رکورد جالب توجه دیگر هم ثبت کردند که یکی از آنها واقعاً استثنایی است. به ثمر رساندن یک گل بعد از رد و بدل کردن هیجده پاس سالم‌، آن هم در زمین حریف!

 

1519299

 

در دقیقه 50 بازی زمانی که نتیجه 0-0 دنبال می شد دنی اولمو از لایپزیش قفل دروازه ها را باز کرد تا بازی 1-0 به سود آلمانی ها دنبال شود. اما این گل در حالی به ثمر رسید که بازیکنان لایپزیش برای رساندن توپ به اولمو آن را 18 بار بین هم رد و بدل کرده بودند. پاسهایی که همه آنها اتفاقاً در زمین اتلتیکو ارسال شده بود. تا این مرحله از بازیهای حذفی لیگ قهرمانان هیچ تیمی موفق به ثبت چنین رکوردی نشده.

 

بعد از هیجده پاس رد و بدل شده بین لایپزیشی ها سانتر مارسل سابیتزر توسط اوبلاک دفع شد تا دنی اولمو با یک ضربه دقیق گل اول تیمش را وارد دروازه اتلتیکو کند.

 

1519300

 

جالب اینجا است که هر ده بازیکن لایپزیش به جز دروازه بان این تیم در جریان این هیجده پاس در روند پاسکاری ها شرکت داشتند و همه آنها در زمین اتلتیکو بودند.

دیدگاه‌ها