کد خبر : 1701978 | 24 مرداد 1399 ساعت 10:00 | 84.3K بازدید | 8 دیدگاه

مسی با تبلیغات رونالدو را گرفت

یک گلف‌باز در بین ده فوتبالیست پردرآمد جهان!

در فهرست پردرآمدترین فوتبالیست های دنیا منتشر شده از طرف فرانس فوتبال‌، لیونل مسی با سبقت گرفتن از کریستیانو رونالدو در صدر جدول ایستاده.

یک گلف‌باز در بین ده فوتبالیست پردرآمد جهان!

به گزارش "ورزش سه"، نشریه فرانسوی فرانس فوتبال فهرست ده نفره پردرآمدترین فوتبالیستهای دنیا را منتشر کرد. در این فهرست لیونل مسی با عبور از کریستیانو رونالدو در صدر ایستاده تا عنوان پردرآمدترین فوتبالیست دنیا را به خود اختصاص دهد. مسی و رونالدو تنها کسانی هستند که میزان درآمدشان بیشتر از 120 میلیون یورو بوده.

 

1519306

 

مسی بر اساس اعلام فرانس فوتبال در سال 2019 درآمدی بالغ بر 130 میلیون یورو داشته. رونالدو در آن سال اولین فصل حضورش در یوونتوس را سپری می کرده و درآمدش 12 میلیون یورو کمتر از مسی بوده. به این ترتیب مسی در صدر فهرست و رونالدو در رتبه دوم قرار گرفته اند.

 

این در حالی است که اگر تنها درآمد فوتبالی ملاک قرار گیرد رونالدو در حال حاضر از یوونتوس دستمزد بیشتری دریافت می کند تا پولی که مسی از بارسا می گیرد. ولی بر خلاف سالهای گذشته این بار مسی با حضور بیشتر در فعالیتهای تبلیغاتی موفق شده درآمد خود را از رونالدو بیشتر کند. شاید در ماه های اخیر با دیدن تصاویر مسی در تبلیغات مختلف کالاهای تجاری متوجه افزایش فعالیت او در این حوزه شده باشید. 

 

1519308

 

بعد از مسی و رونالدو‌، در رتبه‌های بعدی کم کم فاصله درآمدی بین فوتبالیستها افزایش می یابد. رتبه سوم فهرست در اختیار نیمار قرار دارد که در آن سال 96 میلیون یورو درآمد داشته. رتبه چهارم هم در اختیار ستاره ولزی رئال مادرید گرت بیل است که درآمد او با کاهشی قابل توجه نسبت به نفر سوم لیست‌، 40 میلیون یورو بوده است.

 

1519307

 

آنتوان گریزمان با اختلافی اندک نسبت به گرت بیل در رتبه پنجم ایستاده. اختلاف درآمد گریزمان با گرت بیل تنها 200هزار یورو بوده. رتبه های بعدی این جدول هم به ترتیب در اختیار ادن هازارد، آندرس اینیستا، رحیم استرلینگ، رابرت لواندوفسکی و کیلیان امباپه است.

 

حضور گرت بیل ستاره ولزی جنجالی رئال مادرید که این روزها حتی سایه ای از گرت بیلی که تازه به رئال مادرید پیوسته بود هم نیست در این فهرست عجیب به نظر می رسد. گرت بیل مدتها است که در بین هواداران رئال از کمترین میزان محبوبیت برخوردار است و داستان علاقه مفرط او به گلف بازی کردن و ادعای بی توجهی و بی علاقه بودنش به رئال در میان هواداران تیم سفیدپوش اسپانیایی زبانزد است.

 

 

1519310

فهرست ده فوتبالیست پردرآمد دنیا

 

دیدگاه‌ها