کد خبر : 1701985 | 24 مرداد 1399 ساعت 11:40 | 23.3K بازدید | 11 دیدگاه

ریو فردیناند

ندادن توپ طلای امسال به لواندوفسکی بی‌رحمانه است

ریو فردیناند از رابرت لواندوفسکی به عنوان بهترین بازیکن این فصل یاد کرده و می‌گوید او باید با راه انداختن کمپینی خواهان برگزاری مراسم جایزه توپ طلا شود تا حقش به او برسد.

ندادن توپ طلای امسال به لواندوفسکی بی‌رحمانه است

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه دیدار امشب بایرن مونیخ و بارسلونا در یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ‌، تقابل رابرت لواندوفسکی مهاجم برجسته بایرن و لیونل مسی کاپیتان و ابرستاره بارسلونا نگاه ها را به خود جلب کرده. دو ستاره ای که اگر مراسم توپ طلا امسال برگزار می شد اصلی ترین رقبا برای دریافت این جایزه بودند.

 

1508648

 

ریو فردیناند با ستایش از لواندوفسکی می‌گوید او در این فصل بهترین بازیکن دنیا بوده و حالا که قرار نیست توپ طلایی اهدا شود حق او است که با راه اندازی یک کمپین خواهان برگزاری این مراسم باشد تا توپ طلایی که حقش است به او برسد.

 

توپ طلا از زمان شروع اهدای این جایزه در سال 1956 هر ساله به بهترین بازیکن دنیا اهدا شده ولی امسال به دلیل بحران ناشی از شیوع کرونا نشریه فرانس فوتبال که بنیانگذار جایزه است اعلام کرد از اهدای توپ طلا در سال جاری خودداری می کند.

 

1518111

 

ریو فردیناند در این باره گفت: " اگر من جای لواندوفسکی بودم و در این شرایط توپ طلا را لغو کرده بودند حتماً یک کمپین راه می انداختم تا جایزه حتماً امسال هم اهدا شود. به جز یک سالی که توپ طلا به لوکا مودریچ رسید الان 12 سال است که این جایزه یا به مسی رسیده یا به رونالدو. اما لواندوفسکی در این فصل واقعاً درخشید و نشان داد حالا وارد سطحی بالاتر شده".

 

فردیناند در ادامه گفت: " باورم نمی شود که توپ طلا را لغو کرده باشند. این واقعاً بی رحمانه است. بهترین کلمه برای توصیفش همین بی رحمانه است. لواندوفسکی به خاطر درخششی که در این فصل داشته لایق دریافت این جایزه است و حالا اگر بتواند بایرن را قهرمان چمپیونزلیگ کند ولی باز هم این جایزه را به او ندهند اصلاً درست نیست".

 

 

دیدگاه‌ها