کد خبر : 1701988 | 24 مرداد 1399 ساعت 12:28 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی: یوردی کرویف سرمربی شنژن چین شد

یوردی کرویف به عنوان سرمربی جدید باشگاه شنژن چین مصنوب شد. او بعد از اخراج روبرتو دونادونی این سمت را به عهده می گیرد.

رسمی: یوردی کرویف سرمربی شنژن چین شد

به گزارش "ورزش سه"، یوردی کرویف، پسر اسطوره فوتبال هلند و بارسلونا، یوهان کرویف که خود در گذشته بازیکن بارسلونا بوده به عنوان سرمربی جدید باشگاه چینی شنژن منصوب شد. باشگاه چینی که در لیگ برتر این کشور حضور دارد با بیانیه ای رسمی این موضوع را تایید کرد.

 

1519343

 

کرویف 46ساله جانشین روبرتو دونادونی در شنژن می‌شود. دونادونی روز سه شنبه گذشته بعد از آنکه تیمش هر سه بازی شروع فصل جدید لیگ برتر چین را با شکست مواجه شد اخراج شد. فصل جدید لیگ برتر چین از حدود دو هفته پیش با تهمیدات شدید بهداشتی و ایمنی در این کشور آغاز شده است.

 

باشگاه شنژن در یک بیانیه رسمی ضمن اعلام منصوب کردن یوردی کرویف از تجربه بالای او در فوتبال جهان و آشنایی اش با فوتبال چین به عنوان دلایل انتخاب او یاد کرد.

 

در بیانیه باشگاه شنژن آمده: " ما مطمئن هستیم یوردی کرویف می‌تواند تیم شنژن را به سطحی بالاتر ارتقا دهد".

 

بر اساس اعلام باشگاه شنژن یوردی کرویف روز یکشنبه وارد چین می‌شود اما قبل از اینکه سکان هدایت تیم را به عهده بگیرد بر اساس قوانین دولتی باید مدت چهارده روز در قرنطینه بماند.

 

1519342

 

یوردی کرویف به عنوان بازیکن پیراهن باشگاه های آژاکس و بارسا را به تن کرده. یوردی در فاصله سالهای 1993 تا 1996 با پیراهن بلوگرانا به میدان می رفت و در سالهای بعد برای منچستریونایتد، سلتاویگو، آلاوس و اسپانیول و همچنین در تیمهای متالورژ اوکراین و والتای مالت بازی کرده.

 

 

دیدگاه‌ها