کد خبر : 1701998 | 24 مرداد 1399 ساعت 13:50 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

فقط برای گرفتن سه امتیاز از سپاهان به اصفهان آمدیم

قاضی: سهمیه می خواهیم اگر حق مان ضایع نشود

شهرخودرو که با اختلاف اندک امتیاز در رده ششم است روی اتفاقات هفته های آخر حساب کرده و خودش به دنبال حداکثر امتیازات است تا سهمیه بگیرد.

 قاضی: سهمیه می خواهیم  اگر حق مان ضایع نشود

به گزارش"ورزش سه"  رودرروی هم قرار گرفتن استقلال و پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی، شرایط بد سپاهان بعد از دو باخت به استقلال و کناره گیری قلعه نویی همه و همه گویای فضایی است که به شهر خودرو کمک می کند که بتواند روی کسب سهمیه آسیا در دو بازی اخیر حساب ویژه ای باز کند. موضوعی که مهاجم کهنه کار شهر خودرو یعنی محمد قاضی روی آن تاکید دارد. او از عزم جزو شاگردان بختیاری زاده برای سفر به اصفهان می گوید و این که آمده اند سه امتیاز را از بازی حساس برابر سپاهان بگیرند. گفت و گوی این مهاجم باتجربه را در زیر می خوانید:

 


*شرایط شهر خودرو برای بازی این هفته مقابل سپاهان چطور است؟ 
خدا را شکر تمرینات خوبی را طی روزهای اخیر پشت سر گذاشتیم و برای دو هفته باقی مانده با توجه به شانس خوبی که برای کسب سهمیه داریم، تمام تمرکزمان کسب حداکثر امتیازات در این 2 مسابقه باقی مانده است. چون واقعا حیف است این تیم که پتانسیل بالایی برای حضور دوباره در آسیا دارد به این خواسته اش نرسد. 

 

*کمی هم خوش شانس هستید که مقابل سپاهانی قرار می گیرید که در هفته های اخیر آن طراوت و شرایط خوب سابقش را ندارد و به تازگی امیر قلعه نویی هم از سرمربیگری این تیم کناره گیری کرد. 
به هرحال باید امیرخان قلعه نویی هم خسته نباشید بگوییم چون ایشان یکی از مربیان بزرگ فوتبال کشورما هستند و این جزو ذات فوتبال است که یک روز روی بد خودش را به شما نشان دهد. در مورد سپاهان هم باید بگویم ما به این مسائل فکر نمی کنیم و اگر هم این اتفاقات نیفتاده بود به خاطر خواسته ای که داریم که همان کسب سهمیه آسیاست تنها برای سه امتیاز به اصفهان می رویم و آمدیم ببریم و برگردیم و بس! 

 

*در هفته های اخیر باشگاه شهر خودرو به خصوص حمیداوی، مالک باشگاه حسابی از داوری ها شاکی بود و اوج این مساله در بازی با استقلال بود که اعلام کرد سر تیم شما را بریدند؟ 
ما هم از این نحو اشتباهات داوری واقعا ناراحت هستیم و معتقدیم به سادگی حق مان ضایع شده است. روی خود من در چند بازی اخیر به خصوص بازی با استقلال خطای پنالتی شد که داور به سادگی از آن گذشت. امیدوارم در این دو هفته باقی مانده که بازی های حساسی همه تیم ها چه برای کسب سهمیه و چه برای فرار از قعر جدول دارند، داورهای واجد شرایط گذاشته شده تا با اشتباهات اینچنینی سرنوشت یک تیم را با تصمیم گیری های اشتباه به سمتی نبرند که منجر به ضرر و زیان تیم ها شود. 

 

*کار کردن با سهراب بختیاری زاده چطور است که با آمدنش طلس گل نزدن های تو شکست و در این چند هفته توانستی یکی از تاثیرگذاران تیم باشی. نکته جالب در مورد سهراب این است که برعکس مربیان قبلی اعتماد بیشتری به تو دارد و بیشتر از تو در زمین بهره می گیرد. 
من با سهراب بختیاری زاده در فولاد همبازی بودیم و حالا هم خوشحالم که به عنوان سرمربی در کنار هم کار را دنبال می کنیم. سهراب بختیاری زاده از روزی که به شهر خودرو آمده شاهد زحمات و تلاش او هستیم و به همین خاطر بچه ها هم با تمام قوا سعی دارند به او کمک کنند. من مطمئن هستم این مربی فصل بعد اگر تصمیم داشته باشد در شهر خودرو ادامه دهد حرف برای گفتن زیاد خواهد داشت. متاسفانه علی رغم زحماتی که کادر مدیریتی تیم به خصوص آقای حمیداوری تا به اینجا کشیده و واقعا می دانیم که تیمداری خصوصی چقدر است اما چند بار تعویض سرمربی کار ما را مقداری با مشکل مواجه کرد. این طبیعی است که هر تیمی که مربی عوض می کند زمان می برد تا هماهنگ شود اما حالا خوشبختانه شرایط مان برای این دو بازی باقی مانده خوب است.

 

 

1519381

 


*با زدن 2 گل توانستی روزهای کابوس وار حضور در نساجی را به فراموشی بسپاری هرچند که دیر اتفاق افتاد. خودت چقدر امیدوار هستی در این دو بازی تعداد گل هایی که زدی را بیشتر کنی. البته ذکر این نکته هم لازم است که اگر گل نزدی در گل هایی که همبازیان تو زدند حسابی نقش داشتی و رد پای تو در آن ها وجود دارد. 
همان طور که گفتید نه تنها هدف من بلکه همه بازیکنان شهر خودرو این است که تیم بتواند نتیجه بگیرد. من هم به عنوان یکی از بازیکنان این تیم همین هدف را دنبال می کنم و در چند بازی اخیر از نیم فصل دوم در هر زمانی که درون زمین حضور داشتم به جز تلاش برای گل زدن در مسائل دفاعی و هجومی و همچنین موقعیت سازی در کنار تیم بودم. من به جز گل زدن وظایف دیگری هم در زمین دارم که در بازی با استقلال به خوبی این اتفاق افتاد و توانستم نقش بسزایی در از کار انداختن خط میانی حریف داشته باشیم. من در زمین پیاده کننده تفکرات و دستورات کادرفنی هستم و هر تصمیمی که بگیرند و وظیفه ای که به من واگذار شود را سعی می کنم به بهترین شکل ایفا کنم. 

 

*محمد قاضی مارکوپولو یا زلاتان ایران برای فصل آینده از حالا تصمیم گرفته؟ 
خدا را شکر در شهر خودرو با حضور آقای حمیداوری، بازینان با کیفیت و باتجربه و همچنین کادرفنی خوبی که دارد شرایط خوب است و من یک سال دیگر با این تیم قرارداد دارم که تمام سعی خودم را می کنم به بهترین شکل در مسیر موفقیت این تیم حرکت کنم. 

 

*استقلال و پرسپولیس در نیمه نهایی به هم رسیدند. خیلی هم می گویند برنده این بازی فاتح جام حذفی است و این مساله شانس شما را برای آسیایی شدن بیشتر می کند. 
من هم معتقدم برنده این دربی فاتح جام حذفی خواهد شد و قطعا در این بین قهرمانی استقلال به نفع بقیه تیم ها می شود چون پرسپولیس قهرمان شده و استقلال در جایگاه دوم است. اگر پرسپولیس قهرمان شود تا رتبه چهارم این شانس را دارند و اگر استقلال قهرمان شود تا تیم پنجم جدول با توجه به قهرمانی این تیم این شانس را دارد تا به این عنوان برسد. با این همه ما برای مان فرقی ندارد چون 6 امتیاز این دو بازی را می خواهیم تا بدون توجه به بازی های حذفی حق خودمان را برای حضور در آسیا در لیگ آینده به دست بیاوریم تا دل هواداران شهر خودرو که واقعا حتی در روزهایی که نیستند، در فضای مجازی به ما لطف دارند، شاد کنیم. 

 

*در بازی های آسیایی پیش رو شرایط تیم را چطور می بینی؟ 
خوشبختانه شرایط خوبی داریم و اگر کمی تمرکز کنیم با اینکه کارمان سخت است اما این شانس را داریم که حتی بتوانیم به مرحله بعد هم صعود کنیم.

دیدگاه‌ها