کد خبر : 1702000 | 24 مرداد 1399 ساعت 14:06 | 7.6K بازدید | 1 دیدگاه

نساجی با چمن مصنوعی یک برتری از پیش تعیین شده دارد؛

بوناچیچ: هیچ تفکری به جز بردن یا مساوی نداریم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن می گوید تیمش برای کسب حداقل یک امتیاز به قائمشهر پا گذاشته است.

بوناچیچ: هیچ تفکری به جز بردن یا مساوی نداریم 

به گزارش "ورزش سه"، لوکا بوناچیچ سرمربی کروات تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری پیش از دیدار این تیم برابر نساجی مازندران بیان کرد: ما هیچ تفکری به جز بردن یا مساوی کردن در این بازی را نداریم، چون جایگاهی در جدول رده بندی داریم که اجازه چنین تفکری را به ما نمی دهد که جدی نباشیم. از طرف دیگر تیم ما توانایی لازم را برای گرفتن نتیجه خوب دارد.


لوکا در مورد تیم نساجی و اینکه آیا شناختی از این تیم دارد یا خیر، بیان کرد: این تیم را به خوبی می شناسیم. مهاجمین خوبی در این تیم حضور دارند. تیم قدرتی، جنگنده و درگیر شونده است. پاس های مستقیم زیادی می دهند ولی ضعف هایی هم دارند که از آنها استفاده خواهیم کرد.


او سپس در مورد پیروزی برابر پرسپولیس اضافه کرد: بازیکنان ما فهمیدند که می توانند حتی پرسپولیس را در خانه اش را شکست دهند ولی این پتانسیلی است که خودشان هم از ابتدای فصل به آن پی نبرده بودند ولی در این بازی اتفاق افتاد. اینکه شما قهرمان را در خانه خودش ببرید، یعنی می توانسته در بازی های قبلی هم خیلی بهتر کار کند.


بوناچیچ در مورد وضعیت تیم عنوان کرد: ما برای بازی روز اینده آماده و امیدوار هستیم. خیلی امیدوارم بازیکنانی که می خواهند به زمین بروند، با آمادگی کامل وظایفشان را انجام دهند.


سرمربی کروات در مورد بازی در زمین چمن مصنوعی در ورزشگاه وطنی قائمشهر گفت: من فکر می کنم نساجی چون تنها تیمی است که در زمین چمن مصنوعی بازی می کند، به نسبت تیم های دیگر یک برتری از پیش تعیین شده دارد. آنها به چنین زمینی عادت دارند ولی ما نداریم. ما همیشه روی چمن طبیعی تمرین می  کنیم و این انتقال اصلا کار ساده ای نیست. به هر حال اما این قانون وجود دارد و باید بازی کنیم.

دیدگاه‌ها