کد خبر : 1702001 | 24 مرداد 1399 ساعت 14:29 | 31.6K بازدید | 2 دیدگاه

بارسای کرویف و منچستر فرگوسن هم تمام شد

زمان تغییرات بزرگ در اتلتیکو؛ خداحافظ ال چولو

پس از تاریک ترین شب مربیگری دیه گو سیمئونه در اتلتیکو، به نظر می رسد زمان آزمودن اندیشه ای جدید در باشگاه مادریدی رسیده باشد.

زمان تغییرات بزرگ در اتلتیکو؛ خداحافظ ال چولو

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، هیچکس را نمی توان در تاریخ باشگاه اتلتیکو پیدا کرد که به اندازه دیه گو سیمئونه به آن خدمت کرده باشد. سیمئونه تیمی را تحویل گرفت که در میانه های لالیگا دست و پا می زد و در بهترین حالت، سهمیه لیگ اروپا را کسب می کرد اما او در 9 سال اخیر توانسته حضور در لیگ قهرمانان را برای اتلتیکو به اتفاقی عادی تبدیل کند.

 

 

1519385

 

 

تیمی که نه صرف حضور که برای قهرمانی در این جام می جنگد. قطعا هیچکس مثل سیمئونه متناسب با فلسفه باشگاه اتلتیکو مادرید نیست اما زندگی قانون خودش را دارد و برای هر چیزی یک پایانی است.

بارسای یوهان کرویف تمام شد، میلان ساکی، منچستر الکس فرگوسن و رئال دل بوسکه نیز و حالا به نظر می رسد که اتلتیکوی دیه گو سیمئونه هم به پایان خودش رسیده باشد.

 

بازی برابر لایپزیش پایانی منصفانه برای فصلی ناامیدکننده بود. اتلتیکو روحش را از دست داده بود و از مدت ها پیش مثل خودش بازی نمی کرد. تیمی که همه رقبا در اروپا را می ترساند، در بسیاری از بازی های اخیر بهترین بازیکنش کسی نبود جز دروازه بانش یان اوبلاک.

 

 

1519274

 

 

احتمالا شکست از لایپزیش تاریک ترین شب تاریخ مربیگری سیمئونه به عنوان مربی اتلتیکو بود. اتلتیکو از دقیقه یک تا پایان بازی تحت تاثیر بازی حریف کم نام و نشان تر قرار داشت و سیمئونه در چنین شرایطی ستاره گران قیمت و مستعد ترین بازیکنش ژوائو فلیکس را روی نیمکت نگاه داشته بود.

سیمئونه نشان داد که از شکست سال گذشته در تورین برابر یوونتوس درس های لازم را نگرفته و امسال هم طبق عادت، در اروپا اتلتیکو را همچون تیمی کوچک روانه میادین کرد.

این روند باید تغییر کند و زمان آزمودن اندیشه هایی دیگر است. کاپیتان کشتی اتلتیکو باید عوض شود و البته با آرزوی افتخار ابدی برای دیه گو سیمئونه.

 

دیدگاه‌ها