کد خبر : 1702004 | 24 مرداد 1399 ساعت 15:10 | 35K بازدید | 3 دیدگاه

دروازه بان اسلوونیایی منقلب و بدحال بعد از حذف

این آخرین بازی اوبلاک برای آتلتیکو بود؟

دروازه بان اتلتیکو مادرید منقلب ترین بازیکن این تیم پس از شکست از لایپزیش بود.

این آخرین بازی اوبلاک برای آتلتیکو بود؟

به گزارش "ورزش سه"، یان اوبلاک دوباره در این فصل نشان داد که یکی از مهره های تاثیر گذار اتلتیکومادرید است هرچند نتوانست جایزه زامورا (بهترین دروازه‌بان لالیگا) را به دست آورد.

 

 

1514283

 

 

آمار دروازه‌بان اسلوونیایی در این فصل قابل توجه بود و می توان او را در میان بازیکنان برتر فصل لالیگا قرار داد. اگر اتلتیکو توانست به کمترین هدف خود یعنی قرار گرفتن در میان چهار تیم برتر دست یابد به لطف دست های اوبلاک بود. این اتفاق پس از مهارهای فوق العاده دروازه‌بان اسلوونیایی رخ داد. 

اوبلاک 30 ضربه در چارچوب که به احتمال زیاد به گل تبدیل می شد را توانست مهار کند و در نهایت با عملکردش موجب شد 24 امتیاز به اتلتیکو برسد. او در این زمینه بهتر از فصل گذشته عمل کرد و یک امتیاز بیشتر برای تیمش به ارمغان آورد.

 

اوبلاک اما قهرمانی اروپا را می خواست و روز گذشته در مصاحبه با آاس هم تاکید کرده بود که خودش و هواداران را چیزی بیشتر از قهرمانی چمپیونزلیگ خوشحال نخواهد کرد. دیگر رئال و رونالدویی هم حاضر نبودند تا باعث حذف اتلتیکو شوند اما شاگردان دیه گو سیمئونه با ارائه نمایشی ضعیف برابر لایپزیش وداعی غیرمنتظره با جام داشتند.

 

 

1496539

 

 

اتلتیکو 2-1 شکست خورد و حذف شد تا اوبلاک در رختکن تیم منقلب تر از هر بازیکنی باشد. طبق ادعای ال چیرینگیتو، پس از اتمام بازی و در رختکن، اوبلاک ناراحت ترین فرد رختکن بود و نمی توانست مانع ریزش اشک هایش شود. هم تیمی های او سعی در آرام کردنش داشتند ولی اوبلاک منقلب تر از همیشه بود. او که در ماه های اخیر شایعات جدایی اش بازهم به گوش رسیده، شاید آخرین بازی با پیراهن اتلتیکو را تجربه کرد؛ در حالی که دوست داشت با قهرمانی اروپا روخی بلانکوس را ترک کند.

 

در رختکن همچنین مونو بورگوس دستیار سیمئونه با تک تک بازیکنان خداحافظی کرد چرا که از فصل بعد هدایت یک باشگاه دسته دومی در اسپانیا را عهده دار خواهد بود. ضیافت شامی به مناسبت خداحافظی بورگوس نیز شب گذشته در لیسبون ترتیب داده شد.

دیدگاه‌ها