کد خبر : 1702019 | 24 مرداد 1399 ساعت 15:54 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

انگیزه داریم لیگ برتری بمانیم؛

صادقی: با تمرکز 2 بازی بعدی را انجام می‌دهیم

سرمربی سایپا اعلام کرد که گول بی انگیزه بودن نفت مسجدسلیمان را نخواهد خورد و تیمش برای کسب سه امتیاز به میدان می رود.

صادقی: با تمرکز 2 بازی بعدی را انجام می‌دهیم

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم صادقی سرمربی سایپا در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش با نفت مسجدسلیمان در خصوص این دیدار گفت: تمام تلاشمان این است که ادامه مسابقات را با تمرکز کامل انجام بدهیم. در این چند هفته با تمام وجود تلاش کرده ایم و مطمئنم که می توانیم روند خوبمان را ادامه بدهیم و بتوانیم نتایج بهتری بگیریم. دیدار فردا، بازی سختی است. تیم نفت مسجد سلیمان نسبت به تیمی که دارد، نتایج خوبی گرفته و بازی خوبی انجام داده است. از آنجایی که میزبانیم، انگیزه بالایی داریم تا نتیجه خوبی بگیریم تا جایگاهمان را در جدول بهتر کنیم. 


صادقی در خصوص اینکه نفت در میانه جدول قرار گرفته و ممکن است  انگیزه زیادی نداشته باشد، گفت: در این مورد با بچه ها صحبت کرده ایم. نفت با وجود این همه تیم های بزرگ و پرمهره توانسته به جمع 4 تیم نهایی جام حذفی صعود کند و هفته های گذشته خیلی خوب بازی کرده است. ما گول این شرایط را نمی خوریم و تمرکز 100 درصدی داریم و می توانیم نتیجه خوبی بگیریم.


سرمربی سایپا در مورد داوری این دیدار گفت: اگر کارشناسی های داوری در هفته قبل را دیده باشید، یک پنالتی برای ما گرفته نشد. در نیم فصل اول نیز سایپا بیشترین ضرر را از داوری متحمل شد. ما به تمام داوران اطمینان کامل داریم و آنها نیز تمام تلاششان را می کنند.


صادقی در خصوص رتبه نهایی سایپا در جدول رده بندی با توجه به فشردگی انتهای جدول اظهار داشت: در آخر جدول امتیازات 6 تیم خیلی به هم نزدیک است. هر تیمی که بتواند تمرکز لازم داشته باشد و بتواند تلاش بیشتری کند، می تواند نتایج بهتری بگیرد.


سرمربی سایپا در مورد اینکه با وجود پیروزی تیمش به شاگردانش تشر زده است، گفت: پس از پیروزی بر ماشین سازی رتبه ما بهتر شد ولی امتیازات خیلی به هم نزدیک بود و لازم بود که با شاگردانم صحبت کنم و خوشبختانه از شرایط تیم درک خوبی دارند.


صادقی در پایان و درخصوص نقل و انتقالات فصل بعد گفت: تمام تمرکز ما بر روی دو دیدار پیش روی است تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و برای فصل بعد فرصت هست.

دیدگاه‌ها