کد خبر : 1702021 | 24 مرداد 1399 ساعت 16:08 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

فکری: ما هم از چمن ورزشگاه وطنی راضی نیستیم

سرمربی تیم فوتبال نساجی با اشاره به کیفیت بد چمن مصنوعی گفت برخلاف گفته‌های مربی حریف این چمن برای ما هیچ مزیتی ندارد.

فکری: ما هم از چمن ورزشگاه وطنی راضی نیستیم

به گزارش "ورزش سه"، محمود فکری در آستانه دیدار این تیم مقابل ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر شد و در ابتدا درخصوص این دیدار گفت: «آخرین بازی لیگ در قائم‌شهر است و ای‌کاش حضور پو شور تماشاگران را در این دیدار داشتیم اما مثل بازی‌های قبل حضورشان را حس می‌کنیم. انشاء الله بچه‌ها با تمام وجودشان بازی کنند تا آخرین بازی خانگی را با یک نتیجه خوب به اتمام برسانیم. درمجموع بازی سختی داریم. به‌هرحال ذوب‌آهن تیم بسیار خوبی است و حالا به هر دلیلی امسال نتیجه خوبی نگرفته است، ولی درمجموع تیم خوبی است و فکر می‌کنم فردا بازی سختی داشته باشیم و در کل امیدوارم که از این بازی هر سه امتیاز را بگیریم»


فکری درباره مصدومیت‌های زیاد تیم نساجی عنوان کرد: «آخرین مصدوم ما مجتبی ممشلی بود که به جمع مصدومانمان اضافه شد. البته عرفان معصومی هم در این بازی محروم است. درهرصورت ان‌شاءالله بچه‌های جایگزین بازی خوبی ارائه دهند تا هم یاد ممشلی گرامی داشته شود و هم اینکه جای خالی آن‌ها احساس نشود.»


سرمربی تیم فوتبال نساجی در مورد مشکلات چمن مصنوعی ورزشگاه وطنی قائم‌شهر و بازدید مسئولان از این ورزشگاه و صحبت‌های بوناچیچ درخصوص اینکه این چمن مصنوعی به نفع نساجی است تصریح کرد: «جا دارد از مسئولان کشوری و استانی تشکر کنم که آمدند و بودجه تعویض چمن را در نظر گرفتند. امیدوارم هر چه زودترکار تعویض چمن شروع شود. این مسئله خیلی مهمی است که چمن خوبی داشته باشیم و نگهداری و نظارت هم در این مورد خیلی مهم است. باید حتماً مسئولان بعد از تعویض چمن، آن را خوب حفظ کنند.»


وی در ادامه افزود: «چمن مصنوعی اگر استاندارد و خوب باشد شاید مشکل کمتری داشته باشیم، ولی چمن مصنوعی فعلی ورزشگاه وطنی کیفیت خوبی ندارد. هم تیم‌های میهمان و هم تیم‌ ما دل خوشی از این چمن نداریم. این موضوع نمی‌تواند نقطه قوت ما باشد، چون بچه‌های ما هم از این چمن راضی نیستند.،‌ تمام تلاشمان را می‌کنیم ما چون میزبان هستیم تا امتیازات کامل را بگیریم، وگرنه خودمان هم از این چمن راضی نیستیم.»


فکری همچنین در پایان با تشکر از مردم پهنه کلا گفت: «جا دارد از مسئولان استادیوم شهدای پهنه‌کلا هم تشکر کنم. ما هر بار که به این شهر می‌رویم از استادیوم پهنه‌کلا استفاده می‌کنیم و به آنها زحمت می‌دهیم که چمن بسیار خوبی است که چنین چمنی در استان مازندران کم است و امیدوارم همیشه سالم و سرفراز باشند.»

دیدگاه‌ها