کد خبر : 1702027 | 24 مرداد 1399 ساعت 16:37 | 27.7K بازدید | 1 دیدگاه

مدیران استقلال در انتظار جواب مثبت علی کریمی

مذاکره مدیران استقلال با علی کریمی برای تمدید قرارداد ادامه دارد.

مدیران استقلال در انتظار جواب مثبت علی کریمی

به گزارش "ورزش سه"، علی کریمی هافبک وسط آبی پوشان در لیگ نوزدهم ستاره بی بدیل این بوده است. مهندس این روزهای استقلال در ترکیب این تیم مهره ای بسیار تاثیرگذار است و با عملکردی که برجای گذاشته توانسته از نظر آماری خود را به عنوان یکی از هافبک وسط های برتر فوتبال ایران معرفی کند.


در چنین شرایطی دغدغه اصلی هواداران استقلال تمدید قرارداد کریمی با استقلال است. او یکی از بازیکنانی است که در پایان لیگ نوزدهم قراردادش با آبی ها به پایان می‌رسد و در صورتی که بخواهد به فوتبالش در استقلال ادامه دهد باید قرارداد جدید ببندد.


در این وضعیت مسئولان استقلال مذاکرات اولیه را با کریمی برای تمدید قرارداد انجام دادند اما این بازیکن هنوز پاسخی به مدیران باشگاهش نداده است. مدیران استقلال در صدد هستند با درخواست کادرفنی هرطور شده قرارداد کریمی را تمدید کنند اما این مساله نیازمند مذاکرات بیشتر با او است. اتفاقی که احتمالا کمی زمان بر خواهد بود و اگر قرار به محقق شدنش باشد، احتمالا کریمی جزو آخرین ستاره‌هایی باشد که قراردادش را با آبی پوشان تمدید خواهد کرد.


گفتنی است؛ تاکنون داریوش شجاعیان قراردادش را با استقلال تمدید کرده و سعادتمند مدیرعامل باشگاه وعده داده تا فردا دو بازیکن دیگر هم قرارداد جدیدی با باشگاه امضا کنند.

دیدگاه‌ها