کد خبر : 1702030 | 24 مرداد 1399 ساعت 16:47 | 18.4K بازدید | 7 دیدگاه

توافق نه؛ پرونده کالدرون به CAS رفت!

برخلاف وعده های مدیران باشگاه پرسپولیس، پرونده گابریل کالدرون به دادگاه عالی ورزش فرستاده شد.

توافق نه؛ پرونده کالدرون به CAS رفت!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که چهارشنبه شب پرونده گابریل کالدرون و دستیارانش را برای فرجام خواهی به دادگاه عالی ورزش در سوییس ارسال کرده و به ادعای سرخ ها  «هزینه‌های ثبت مربوط به لوایح» هم پرداخت شده تا مشکلی از این بابت نباشد. باشگاه پرسپولیس قصد داشت که پرونده سرمربی کروات یعنی برانکو ایوانکوویچ را هم به دادگاه CAS ارسال کند اما اشتباه محاسباتی در پرداخت مبلغ مورد نظر به صرافی باعث شد تا موفق به این کار نشوند.

 

نکته جالب در ارسال پرونده گابریل کالدرون به دادگاه عالی ورزش این است که مدیران پرسپولیس بارها و بارها گفتند که با گابریل کالدرون توافق خواهند کرد و برای اتلاف وقت به CAS نخواهند رفت. علاوه بر رسول پناه که در مقابل باشگاه پرسپولیس این خبر را اعلام کرد، مهدی خواجه وند مدیر حقوقی قرمزها نیز از قول او گفته بود: «با آقای کالدرون تماس های خوبی گرفته شده و توافقات خوبی انجام گرفته. مدیرعامل باشگاه آقای رسول پناه همزمان پیگیر امکان مذاکره و مصالحه با آقای گابریل و دستیارانش هستند که با آن ها صلح کنیم.»

 

نکته جالب این است که مدیران پرسپولیس از توافق با گابریل کالدرون خبر دادند اما در نهایت نتوانستند نظر این مربی آرژانتینی را جلب کنند. کالدرون پیش تر با صراحت اعلام کرد که حاضر است با پرسپولیس مذاکره کند و حتی به سرخ ها تخفیف نیز بدهد اما مدیریت باشگاه پرسپولیس نتوانست مذاکرات را پیش ببرد.

 

پرسپولیس باید 745 هزار دلار به گابریل کالدرون، خواکین و اینیگو (دستیاران او) پرداخت کند. کالدرون در نیم فصل لیگ نوزدهم و پس از بی میلی محمدحسن انصاری فرد مبنی بر ادامه کار او در ایران، راهی بوینس آیرس شد اما در این مدت همواره رابطه خوبی با هواداران پرسپولیس داشته است. او حتی به دعوت پرسپولیس برای حضور در جشن قهرمانی هم پاسخ مثبت داد اما قرمزها نتوانستند شرایط را برای حضور او مهیا کنند.

 

حالا باید دید سرخپوشان پایتخت با این پرونده چه خواهند کرد و مبلغ 745 هزار دلاری را چگونه تامین می‌کنند؟

دیدگاه‌ها