کد خبر : 1702035 | 24 مرداد 1399 ساعت 17:21 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

برونو فرناندز:

قهرمانی لیگ اروپا مقدمه فتح لیگ برتر است

ستاره پرتغالی شیاطین سرخ می گوید به این باور رسیده اند که توانایی فتح لیگ اروپا را دارند.

قهرمانی لیگ اروپا مقدمه فتح لیگ برتر است

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد پس از پیروزی 1-0 بر کپنهاگن در یک چهارم نهایی لیگ اروپا، روز یک‌شنبه برای حضور در فینال رقابت ها با سویا روبه‌رو می‌شود. شیاطین سرخ پس از ناکامی در لیگ برتر، جام حذفی و جام اتحادیه انگلیس ، امیدوارند این بار و در لیگ اروپا خوش شانس باشند.

 

 

1504983

 

 

برونو فرناندز، هافبک پرتغالی منچستریونایتد می‌گوید موفقیت لیگ اروپا می‌تواند به عنوان مقدمه‌ای برای قهرمانی در لیگ برتر فصل آینده باشد. او در همین رابطه  گفت:« قطعا فصل بعد کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر اولویت اصلی ما خواهد بود ولی کسب عنوان قهرمانی لیگ اروپا می تواند از لحاظ ذهنی ما را برای رسیدن به این هدف کمک کند. کسب جام انگیزه شما برای جام های بعدی را بیشتر می کند و روحیه قهرمانی در تیم نیز بیدار می شود.

اگر قهرمان لیگ اروپا شویم، فصل را با یک جام تمام کرده ایم و هرچند عملکردی عالی نیست ولی می توان به تیم نمره مثبت داد. همه به این باور رسیده ایم که توانایی فتح لیگ اروپا را داریم.»

 

فرناندز ادامه داد:« منچستریونایتد باشگاهی بزرگ با جاه طلبی های بزرگ است و بازیکنانش باید ذهنیت قهرمانی داشته باشند. برای قهرمانی البته تنها تلاش کافی نیست. باید اراده کرد و تا آخرین ثانیه جنگید. هر کسی باید وظیفه اش را به درستی انجام دهد. مهاجمان از موقعیت ها استفاده کنند و مدافعان نیز کم اشتباه ظاهر شوند. به کمک یکدیگر می توانیم به موفقیت های بزرگ برسیم.»

 

دیدگاه‌ها