کد خبر : 1702037 | 24 مرداد 1399 ساعت 17:24 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین فرصت شاهین؛ عملیات غیرممکن محقق می‌شود؟

شاهین بوشهر فقط در صورت برد مقابل نفت آبادان می‌تواند امید خود برای بقا را حفظ کند.

آخرین فرصت شاهین؛ عملیات غیرممکن محقق می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، شاهین بوشهر با اندوخته 22 امتیازی از 28 بازی گذشته خود در قعرجدول رده بندی لیگ برتر نوزدهم قرار دارد و برای اینکه همچنان بتواند به آینده امیدوار باشد، فقط باید مقابل صنعت نفت آبادان به برد برسد.

 

شاگردان مهدی پاشازاده همین حالا با تیم پانزدهم جدول 4 امتیاز اختلاف دارند و شانس بقایشان در مسابقات بسیار پایین است اما آنها قطعا امیدوارند با کسب 6 امتیاز از دو بازی آینده و البته عدم نتیجه گیری رقبا غیرممکن را محقق سازند.

 

اگرچه بقای شاهین در لیگ نوزدهم چیزی شبیه به معجزه خواهد بود اما به هر حال نماینده بوشهر تا روز آخر همه تلاشش را خواهد کرد.از این رو آخرین فرصت آنها برای امیدوار ماندن به بقا به دیدار فردا با صنعت نفت آبادان برمی‌گردد. زردپوشان ابادانی که در نیم فصل دوم روزهای خوبی را پشت سر نگذاشتند حالا در خانه از شاهین پذیرایی می‌کنند و شاید نبود انگیزه کافی در تیم بی پول آبادان موقعیت مناسبی را برای برد در اختیار شاهین قرار بدهد.

 

از این رو مهدی پاشازاده تیمش را برای جست و جوی آخرین شانس بقا به آبادان برده و تلاش خواهد کرد تا از نظر روحی نفراتش را حفظ کند و سه امتیاز را به دست بیاورد.

 

دیدگاه‌ها