کد خبر : 1702040 | 24 مرداد 1399 ساعت 17:36 | 13.3K بازدید | 1 دیدگاه

زاغی‌نژاد: اتفاقات فوتبال بر علیه ما شد؛

با قلبمان برای سهمیه گرفتن سپاهان خواهیم جنگید

مربی تیم فوتبال سپاهان می گوید طی دو روز اخیر و پس از جدایی امیرقلعه نویی بیشتر روی مسائل روانی تمرکز شده است.

با قلبمان برای سهمیه گرفتن سپاهان خواهیم جنگید

به  گزارش "ورزش سه"، قاسم زاغی نژاد مربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر شهرخودرو اینطور حرف هایش را آغاز کرد: ما باید با تیمی بازی کنیم که استاندارد بازی با کیفیت را دارد. شهرخودرو تیم بسیار با کیفیتی است و امیدواریم با توجه به شرایطی که هر دو تیم دارند و از کیفیت خوبی برخوردارند، شاهد یک بازی خوب باشیم.


مربی سپاهان با اشاره به بازی های اخیر این تیم اضافه کرد: اگر نگاهی به بازی های اخیر ما داشته باشید، متوجه می شوید که از لحاظ آماری تیم برتر میدان بودیم. در بازی با استقلال اما کیفیت خوبی نداشتیم، که آن هم دلیل دارد.


او سپس حرف هایش را از سر گرفت و گفت: باشگاه سپاهان و سیاست های باشگاه سپاهان در مقوله فوتبال پاک بر هیچ کس پوشیده نیست. امیدوارم اتفاقات طوری رقم نخورد که حق تیمی ضایع بود و نتیجه در زمین رقم بخورد. دیدید پنالتی هایی که بر علیه ما گرفتند، باعث شد ما بازی را ببازیم. بعد از بازی برگشت لیگ با استقلال هم با نساجی بازی کردیم که آمار خیلی خوبی داشتیم ولی باختیم. بعد با این شرایط روحی به بازی استقلال رسیدیم و یک پنالتی دوباره به ضرر ما گرفتند. اگر بازی های نیم فصل دوم را ببینید، متوجه می شوید که هیچ تیمی از لحاظ آماری بر ما غلبه نکرده ولی اشتباهات داوری روی پیکره تیم ما تاثیرگذار بود و اتفاقات فوتبال باعث شد که نتایج خوبی نگیریم.


زاغی نژاد در ادامه با اشاره به هواداران اضافه کرد: البته هواداران حق دارند که نسبت به نتایج تیم معترض باشند ولی از لحاظ فنی در اکثر بازی ها بر حریفان غلبه داشتیم.


سوال بعدی از زاغی نژاد در مورد جدایی چند بازیکن تیم بود، که او در واکنش به این سوال بیان کرد: در مورد این بازیکنان مسئولان کلان تری وجود دارند که تصمیم گرفتند و من به این حوزه ورود نمی کنم.


او در مورد محروم ها و مصدوم های تیم سپاهان عنوان کرد: هنوز شهباززاده و ایران پوریان در شرایط خوبی قرار ندارند.


حرف های پایانی زاغی نژاد اینطور بود: امیدواریم با توجه به کاری که در یکی دو روز گذشته انجام شده و بیشتر روانی بوده، مثمرثمر باشد. ما اگر اینجا هستیم با قلبمان اینجا هستیم. برای نتیجه گرفتن سپاهان تا آخرین لحظه می جنگیم. به عشق سپاهان قلبمان می تپد و امیدوارم در دو بازی باقی مانده نتایج خوبی بگیریم و حداقل در میان تیم هایی که سهمیه اسیایی می گیرند، باشیم.

دیدگاه‌ها