کد خبر : 1702043 | 24 مرداد 1399 ساعت 18:00 | 42.8K بازدید | 1 دیدگاه

ادعا در انگلیس

لیورپول نزدیک به جذب نیمار جدید فوتبال برزیل

باشگاه لیورپول نسبت به دیگر رقبای خود شانس بیشتری برای جذب تالس ماگنو مهاجم 18 ساله واسکودوگاما دارد.

لیورپول نزدیک به جذب نیمار جدید فوتبال برزیل

به گزارش "ورزش سه"، تالس ماگنو ستاره برزیل در جام جهانی زیر 17 ساله ها بود و کمک کرد برزیل فاتح جام شود. او که با وجود سن اندک توانسته 15 بازی برای تیم اول واسکودوگاما در سوپرلیگ برزیل انجام دهد، این روزها مورد توجه باشگاه های بزرگی قرار گرفته است. او را نیمار جدید فوتبال برزیل می نامند.

 

 

1519378

 

 

طبق گزارش یاهو اسپورتس، لیورپول نزدیک تر از هر تیمی به جذب تالس است و این بازیکن چشمان یورگن کلوپ را به خود گرفته است. تالس ماگنو یک بال چپ است اما می تواند در تمام پست های هجومی بازی کند و ذخیره خوبی برای مثلث خوفناک خط حمله لیورپول خواهد بود. در واقع قرمزها پس از اینکه به دلیل مشکلات مالی حاضر نشدند 55 میلیون یورو برای جذب تیمو ورنر پرداخت کنند، حالا روی تالس ماگنو تمرکز کرده اند.

 

نیمار جدید برزیلی ها تا 2022 با واسکودوگاما قرارداد دارد و بند فسخ او 48 میلیون یورو است ولی پس از شیوع کرونا باشگاه برزیلی حاضر است با 20 میلیون یورو نیز اجازه جدایی به این بازیکن بدهد.

 

 

1519380

 

 

جولیانو برتولوچی مدیر برنامه های معروف برزیلی که ایجنت ستاره هایی چون مارکینیوش، داویدلوئیز و اسکار است، قصد دارد بهترین مقصد را برای تالس ماگنو پیدا کند و گزینه اول او لیورپول است.

قرمزها در راه جذب نیمار جدید رقبایی چون پی اس جی، بارسلونا و رئال مادرید را پیش رو دارند ولی فعلا یک قدم از همه پیش افتاده اند.

 

دیدگاه‌ها