کد خبر : 1702058 | 24 مرداد 1399 ساعت 19:39 | 47K بازدید | 1 دیدگاه

48 ساعت تا رونمایی از بیرانوند در انتورپ (عکس)

علیرضا بیرانوند با حضور در بلژیک خود را آماده یک چالش بزرگ کرده است و امیدوار است هر چه زودتر شرایط بازی در ترکیب اصلی انتورپ را به دست بیاورد.

به گزارش "ورزش سه"، شماره یک سابق پرسپولیس که کمتر به نیمکت نشینی عادت دارد، نتوانست با توجه به حضور دیرهنگام در اردوی پیش فصل انتورپ بلژیک به ترکیب اصلی این تیم دست یابد.

 

اتفاقی که باعث شد او در اولین بازی تیم جدید خود شاهد نمایش جان بوتیز گلر فرانسوی و 25 ساله این تیم باشد. انتورپ در این دیدار با تساوی یک یک به کار خود پایان داد و اکنون صفحه رسمی اینستاگرام این باشگاه با قرار دادن تمرینات علیرضا بیرانوند نشان می‌دهد که او خود را برای اولین چالش در ترکیب تیم آماده می‌کند.

 

علیرضا بیرانوند که طی فصول اخیر یک بازیکن تاثیرگذار در ترکیب پرسپولیس و تیم ملی نشان داده، با دستیابی به رویای لژیونر شدن، امیدوار است اهداف بزرگتر خود را بعد از نمایش درخشان در تیم انتورپ دنبال کند. اتفاقی که در سن 27 سالگی شاید فرصت کمی برای آن چیزی که در ذهن دارد فرصت داشته باشد.

 

انتورپ بلژیک دو روز دیگر در چارچوب لیگ این کشور به مصاف سرکل بروژ خواهد رفت. دیداری که شاید رونمایی از گلر ایرانی و برترین دروازه‌بان آسیا در سال گذشته باشد.

 

 

1519422

 

1519424

 

1519423

دیدگاه‌ها