کد خبر : 1702061 | 24 مرداد 1399 ساعت 19:25 | 25.5K بازدید | 2 دیدگاه

بارسلونا به دنبال فرار از دست قاتل همیشگی!

بایرن مونیخ بارها در مسابقات اروپایی موفق به غلبه بر بایرن مونیخ شده است.

بارسلونا به دنبال فرار از دست قاتل همیشگی!

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه بسیاری شانس چندانی برای صعود بارسلونا برابر تیم آماده هانسی فلیک در بازی امشب در لیسبون قائل نیستند، اما به نظر می رسد این شرایط باعث افزایش انگیزه بازیکنان بلوگرانا برای اثبات شایستگی هایشان شده و ستاره های بارسا می خواهند روند ضعیف تاریخی برابر بایرن مونیخ را تغییر دهند.

 

1518739

 

بارسلونا در لیگ قهرمانان مقابل هیچ تیمی به اندازه بایرن مونیخ مغلوب نشده است. در هشت تقابل، باشگاه پرافتخار آلمانی موفق به کسب پنج پیروزی و یک تساوی شده و تنها دو مسابقه با برتری بلوگرانا به اتمام رسیده است. سنگین ترین و البته آخرین شکست خانگی بارساونا در یگ قهرمانان با نتیجه 0-3 برابر همین بایرن و در ماه می سال 2013 رقم خورد.

 

البته خبر خوب برای بارسلونا روند مناسب این تیم در سالهای اخیر در لیگ قهرمانان است. در 31 بازی اخیر، بارسا 19 بار پیروز شده، 10 نیز به تساوی رسیده و تنها دو بار مغلوب شده که البته دو شکست سنگین برابر رم و لیورپول به منزله حذف از لیگ قهرمانان در کارنامه آنها ثبت شده است. آخرین رویارویی این دو تیم بزرگ در مرحله نیمه نهایی سال 2015 رقم خورد و بارسلونا امیدوار است مانند آن فصل بتواند بایرن مونیخ را مغلوب کند.

دیدگاه‌ها