کد خبر : 1702066 | 24 مرداد 1399 ساعت 19:55 | 24.8K بازدید | 1 دیدگاه

ستاره برزیلی و انگیزه انتقام از بارسلونا!

فیلیپ کوتینیو، ستاره برزیلی بایرن مونیخ می خواهد ارزش هایش را مقابل باشگاه سابق خود به اثبات برساند.

ستاره برزیلی و انگیزه انتقام از بارسلونا!

به گزارش "ورزش سه"، در زمستان سال 2018 بود که بارسلونا بعد از مذاکرت مستمر و طولانی با باشگاه لیورپول موفق شد با هزینه ای گزاف مقدمات انتقال فیلیپ کوتینیو، هافبک خلاق و برزیلی را به نوکمپ فراهم کند، اما دوران افت طولانی مدت و عجیب این بازیکن از همان ابتدای ورود به باشگاه بارسلونا آغاز شد.

 

1514801

 

فیلیپ کوتینیو هرگز در باشگاه جدید نتوانست دوران درخشش در لیورپول را تکرار کند و تنها یک سال و نیم بعد از انتقال به بارسلونا بود که به صورت قرضی و در تابستان گذشته راهی بایرن مونیخ شد. در طول یک فصل حضور در آلمان، مصدومیت های متوالی باعث شد فیلیپ کوتینیو قادر به تکرار روزهای خوش گذشته نباشد و به نظر می رسد باشگاه بایرن مونیخ نیز تمایلی به حفظ این بازیکن ندارد.

 

اما بازی امشب می تواند یکی از آخرین شانس های فیلیپ کوتینیو برای درخشش باشد. البته بعید است او جایی در ترکیب ثابت هانسی فلیک داشته باشد، اما کوتینیو امیدوار است با ورود به میدان در نیمه دوم بتواند از باشگاهی که علاقه ای به حفظ او نشان نداد انتقام بگیرد. اخبار حاکی از آن است که نه بارسلونا و بایرن مونیخ تیم فصل بعد فیلیپ کوتینیو نیستند و او می خواهد به لیگ برتر بازگردد، اما درخشش در لیگ قهرمانان می تواند سرنوشت این ستاره برزیلی را تغییر دهد.

دیدگاه‌ها