کد خبر : 1702071 | 24 مرداد 1399 ساعت 20:37 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

لاپورت: منچسترسیتی برای قهرمانی مبارزه می کند

آیمریک لاپورت، مدافع اسپانیایی منچسترسیتی لیون را حریفی دشوار برای تیمش توصیف کرد.

لاپورت: منچسترسیتی برای قهرمانی مبارزه می کند

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب و در آخرین بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، منچسترسیتی باید به مصاف لیونی برود که شگفتی ساز شده و یوونتوس را در مرحله قبل حذف کرد. آیمریک لاپورت در کنفرانس خبری قبل از این دیدار حاضر شده و تاکید کرد تمرکز بازیکنان سیتی باید روی عملکرد خودشان باشد.

 

آیمریک لاپورت گفت: "ما می خواهیم روی این رقابت ها متمرکز شویم و امیدوارم بتوانیم فردا لیون را مغلوب کنیم. ما برای این دیدار به خوبی آماده شده ایم، تیم خوبی در اختیار داریم و امیدوارم بتوانیم در این دیدار برنده شویم.

 

1481480

 

فردا باید مبارزه کنیم و برای موفقیت در لیگ قهرمانان به چنین روحیه ای نیاز داریم. ما آماده هستیم و تا آخر می جنگیم. امیدوارم امسال در این رقابت ها به موفقیت دست یابیم، اما رقبای دشوار زیادی پیش روی ما قرار دارند و ما باید برای مبارزه کردن آماده باشیم.

 

ما می دانیم لیون نیز مانند تیم های دیگر حریف سختی محسوب می شود. این تیم بازیکنان خوب زیادی در اختیار دارد، اما ما باید روی خودمان تمرکز کرده، آماده شویم و همانطور که گفتم تا پایان مبارزه کنیم و سعی کنیم پیروز شویم. تلاش بازیکنان منچسترسیتی باید معطوف به حداقل اشتباه و به ثمر رسیدن گل های بیشتر نسبت به لیون در بازی فرد شب باشد. این تنها چیزی است که در حال حاضر می توانم در رابطه با این مسابقه بگویم. بی شک فتح لیگ قهرمانان در فصل جاری یک هدف بزرگ برای بازیکنان منچسترسیتی و باشگاه خواهد بود و ما برای رسیدن به این هدف تلاش خواهیم کرد."

دیدگاه‌ها