کد خبر : 1702072 | 24 مرداد 1399 ساعت 20:42 | 33.6K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: اینجا می‌شود رئال، بارسا و بایرن را مغلوب کرد

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی دیدار مقابل لیون را مانند فینال برای تیمش می داند.

گواردیولا: اینجا می‌شود رئال، بارسا و بایرن را مغلوب کرد

به گزارش "ورزش سه"، لیون با غلبه بر یوونتوس نامدار به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان رسید و حالا حریف منچسترسیتی برای صعود به نیمه نهایی است. پپ گواردیولا در نشست خبری قبل از بازی با تیم فرانسوس حضور یافت و مدعی شد هنوز رسیدن سرخیو آگوئو به ادامه فصل لیگ قهرمانان در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 

پپ گواردیولا گفت: "فشار همیشه وجود دارد و ما سعی می کنیم مثل سایر تیم ها بالاترین میزان تلاش را داشته باشیم. ما دیدیم که در دو بازی اخیر در لیگ قهرمانان چقدر نزدیک بود و مسابقه فردا نیز از این قاعده مستثنی نیست. این بازی فینال است،

 

1519431

 

ما سعی خواهیم کرد مرتکب اشتباه نشده و اجازه ندهیم لیون ما را اینگونه مجازات کند. هر چیزی می تواند رخ دهد و لیگ قهرمانان رقابتی متفاوت است. هر بازی برای سیتی حکم یک فینال خواهد داشت و ما آماده هستیم تا بهترین عملکرد خود را برای رسیدن به موفقیت انجام دهیم.

 

نتایج منچسترسیتی در لیگ قهرمانان هر سال در حال رشد است. نه تنها از نظر نتیجه گیری، بلکه همه ابعاد این سازمان همیشه در حال پیشرفت است. باشگاه های بزرگ مانند بارسا، رئال مادرید بایرن همیشه مدعی قهرمانی هستند. در بازی های حذفی همه چیزی می تواند رخ دهد. غلبه بر تیم های بزرگ به دور از خانه دشوار است، اما در تک بازی احتمال بروز هر اتفاقی وجود دارد.

 

شرایط کاملا متفاوت است. وقتی در حالت عادی در بازی رفت به میدان می روید نیم نگاهی به مسابقه برگشت هم دارید. اما حالا شانس دومی وجود ندارد و شما یا حذف می شوید و یا صعود می کنید، پس رویکرد بسیار متفاوت است.

 

من علاقه دارم به شما بگویم در بازی فردا شب چه اتفاقاتی رخ می دهد، اما در حال حاضر فقط می توانم فاش کنم تیمم به خوبی آماده شده و من به عملکرد بازیکنان سیتی در دو الی سه هفته اخیر افتخار می کنم. من می خواهمم بازیکنانم با روح و ذهن شان نهایت تلاش را انجام دهند و بعد اگر مستحق باشیم فوتبال شرایط صعود ما را فراهم می کند.

 

1517277

 

شرایط شبیه به لیگ برتر است و تفاوت چندانی با هم ندارد. محدودیت ها و کنترل ها مشابه است، اینجا ما در هتل هستیم، اما در انگلیس ما در خانه های خود سکونت داریم، اما شرایط بازی ها مشابه است.

 

شرایط مصدومیت سرخیو آگوئرو؟ او هنوز در بارسلونا است. آگوئرو باید به اینجا سفر کرده و تست پزشکی بدهد. او هنوز در بارسلونا در حال طی کردن روند بهبودی کامل است."

دیدگاه‌ها