کد خبر : 1702089 | 24 مرداد 1399 ساعت 22:29 | 39.1K بازدید | 1 دیدگاه

هراس نویر فقط لیونل مسی نیست! (عکس)

مانوئل نویر خاطرات شیرینی از رویارویی با آنتوان گریزمان، مهاجم فرانسوی بارسلونا ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، گرچه بسیاری مهم ترین خطر خط حمله بارسلونا مقابل بایرن مونیخ را لیونل مسی می دانند و این ستاره آرژانتینی نیز سابقه درخشانی در باز کردن دروازه مانوئل نویر دارد، اما نباید فراموش کرد ممکن است گریزمان مرد اول تیمش در این بازی بزرگ لقب گیرد.

 

1519464

 

مهم ترین تقابل های نویر و گریزمان به چهار سال قبل بازمی گردد. ستاره فرانسوی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان و در دیدار اتلتیکومادرید مقابل بایرن مونیخ که با فراری تماشایی در آلیانس آره نا با دروازه نویر تک به تک شد و با ضربه ای زمینی و دقیق دروازه او را باز کرد تا صعود روخی بلانکوس به فینال برابر تیم پپ گواردیولا قطعی شود.

 

اما یک ماه بعد این دو یکدیگر را در نیمه نهایی جام ملت های اروپا و در عرصه ملی ملاقات کردند. این بار نیز گریزمان در نیمه دوم با تیزهوشی و یک ضربه زمینی و آرام در شلوغی محوطه موفق شد گل دوم تیم فرانسه را وارد دروازه آلمان کند تا نویر دومین ناکامی در مدتی کوتاه را مقابل او تجربه کند. اگرچه فصل تا بدینجا مطابق میل گریزمان پیش نرفته و شاید هواداران بارسلونا انتظار درخشش بیشتری از این ستاره گرانقیمت فرانسوی داشتند، اما گلزنی مقابل بایرن و نویر می تواند تمام خاطرات تلخ این فصل را برای طرفین به دست فراموشی بسپارد.

 

1519463

دیدگاه‌ها