کد خبر : 1702097 | 24 مرداد 1399 ساعت 23:59 | 60.2K بازدید | 0 دیدگاه

جانشین های میلیاردی نیمار روی نیمکت (عکس)

ستاره های که بارسلونا برای جانشینی نیمار خریده بود همگی روی نیمکت قرار گرفته اند.

به گزارش "ورزش سه"، تابستان سه سال قبل بود که نیمار، ستاره برزیلی بارسلونا در انتقالی غیرمنتظره به پیشنهاد 222 میلیون یورویی پاری سن ژرمن پاسخ مثبت داد و راهی این تیم شد. از آن زمان مدیران بارسلونا به صرافت افتادند تا جانشینی مناسب برای این مهره ارزشمند پیدا کنند، اما این روند هرگز نتیجه خوبی نداد.

 

ابتدا عثمان دمبله، ستاره جوان دورتموند با رقم 105 میلیون یورو به اضافه پاداش جذب شد، در زمستان مقدمات انتقال 120 میلیون یورویی فیلیپ کوتینیو به علاوه پاداش از لیورپول فراهم شد و در نهایت یک سال قبل بلوگرانا با رقم 120 میلیون یورو آنتوان گریزمان را از اتلتیکومادرید به خدمت گرفت.

 

اما جالب اینجاست تمامی این بازیکنان امشب و در دیدار بارسلون مقابل بایرن مونیخ روی نیمکت قرار دارند. کیکه ستین علاقه ای به استفاده از دمبله و گریزمان در ترکیب اصلی نشان نداد و با سیستم 2-4-4 تیمش را روانه زمین کرد. از آن سو فیلیپ کوتینیو که تابستان سال گذشته به صورت قرضی راهی بایرن مونیخ شده بود نیز جایی در اندیشه های هانسی فلیک نداشته و این دیدار حساس را از روی نیمکت تماشا می کند. به هر حال این دو بازیکن علیرغم سرمایه گذاری هنگفت بارسلونا نتوانستند جانشین خوبی برای نیمار باشند و در این مسابقه مهم حتی در ترکیب ثابت این تیم جایی ندارند و کوتینیو نیز بعید است فصل بعد نیز در نوکمپ جایی داشته باشد.

 

1519483

 

1519484

دیدگاه‌ها