کد خبر : 1702110 | 25 مرداد 1399 ساعت 01:52 | 185K بازدید | 24 دیدگاه

حسی ورای شرمندگی دارم

خشم جرارد پیکه؛ اولین نفری هستم که می روم

جرارد پیکه پس از شکست تحقیرآمیز بارسلونا در یک مصاحبه توفانی خواستار تغییرات گسترده در بارسلونا شد.

خشم جرارد پیکه؛ اولین نفری هستم که می روم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در یک شب تاریخی و به شکلی تحقیرآمیز برابر بایرن مونیخ شکست خورد و در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان حذف شد. پیش از بازی کمتر کسی برای بارسا شانسی قائل بود و این در زمین نیز به اثبات رسید.

لیونل مسی ماه گذشته و پس از شکست خانگی از اوساسونا صراحتا گفته بود که با این تیم بارسا در لیگ قهرمانان به جایی نخواهد رسید و امشب حرف او به خوبی اثبات شد.

 

 

1519575

 

 

جرارد پیکه اولین بازیکنی از بارسا بود که پس از اتمام مسابقه در میکسدزون ورزشگاه حاضر شد و به سوالات پاسخ داد. او بسیار غمگین و البته عصبانی بود گفت:« بازی وحشتناکی بود و حس بسیار بسیار بدی دارم. خجالت و شرمندگی فقط یک حرف است و حسی که دارم ورای شرمندگی است. نمی توان اینگونه رقابت کرد. این نه اولین بار بود که اینگونه تحقیر می شدیم و نه حتی سومین بار. شب خیلی خیلی سختی است و امیدوارم باعث تغییرات گسترده ای شود.

همه باید تعمق کنند و قطعا باشگاه نیاز به تغییرات دارد. نه از تغییر مربی حرف می زنم و نه تغییر بازیکن. اشاره ام به هیچکس نیست ولی این تیم نیاز به تغییراتی گسترده در همه سطوح دارد چرا که این اولین بار نبود که اینچنین شکست می خوردیم. نه دومی بود و نه حتی سومی.»

 

 

1519574

 

 

پیکه ادامه داد:« جایگاه هیچکس در باشگاه تثبیت شده نیست و اگر قرار به تزریق نیروی جدید باشد، من اولین نفری هستم که از بارسا خواهم رفت. اگر من بازیکن زیادی هستم، خودم با اختیار خودم می روم. امشب به آخر خط رسیدیم و این ته ماجراست. همه باید عمیقا فکر کنیم و به دنبال راه چاره باشیم. راه حلی که برای باشگاه بهترین باشد. باشگاه مهمتر از هر کسی است.»

 

 

 

دیدگاه‌ها