کد خبر : 1702118 | 25 مرداد 1399 ساعت 02:45 | 25.3K بازدید | 1 دیدگاه

مولر؛ آغاز آتش بازی از بلوهوریزنته تا لیسبون (عکس)

توماس مولر، ستاره بایرن مونیخ باز هم در رقم خوردن یک پیروزی بزرگ نقش آفرینی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، توماس مولر بارها ثابت کرده در بازی های بزرگ در عرصه ملی و باشگاهی عملکرد درخشانی ارائه می دهد و امشب مقابل بارسلونا نیز همین اتفاق رخ داد. توماس مولر با به ثمر رساندن دو گل نقش مهمی در برتری تاریخی و 2-8 تیمش مقابل ایفا کرد و در نهایت در میان همه ستاره های بایرن به عنوان بهترین بازیکن زمین نیز انتخاب شد.

 

1519607

 

اما جالب اینجاست گل اول بایرن در بازی امشب توسط این مهاجم باتجربه به ثمر رسید. شش سال قبل و در جریان برتری درخشان تیم ملی آلمان در بلوهوریزنته مقابل تیم ملی برزیل با هفت گل نیز این توماس مولر بود که در دقایق ابتدایی و با ارسال کرنر از سوی تونی کروس موفق شد با یک ضربه چکشی دروازه سلسائو را باز کند و امشب نیز او پایه گذار برتری فراموش نشدنی بایرن لقب گرفت. البته مولر امشب مدعی شد حتی در مقابل برزیل هم آنها مانند بارسلونا تیم برتر زمین نبودند.

 

بدون شک فوتبال آلمان این دو پیروزی بزرگ در سالهای اخیر را هرگز فراموش نخواهد کرد و هر دو مسابقه، آغازگر آتش بازی ستاره ای بود که در اوایل فصل تا آستانه ترک بایرن مونیخ نیز پیش رفت و البته در ادامه راه زیر نظر هانسی فلیک تولدی دوباره پیدا کرد.

 

1519591

 

1519592

دیدگاه‌ها