کد خبر : 1702121 | 25 مرداد 1399 ساعت 02:50 | 88.1K بازدید | 9 دیدگاه

هر که آمد به بارسلونا گل زد؛

گزارش یک جنون؛ فیلم ترسناک در هشت پرده!

بارسلونا در دیداری عجیب با هشت گل مقابل بایرن مونیخ مغلوب شد.

گزارش یک جنون؛ فیلم ترسناک در هشت پرده!

به گزارش "ورزش سه"، در سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بایرن با نتیجه عجیب و دور از انتظار 8 – 2 از سد بارسلونا گذشت. نتیجه ای که شاید بدبین ترین هوادار بارسا و یا خوش بین ترین هوادار بایرن مونیخ نیز به آن فکر نمی کردند. 


گل اول؛ توماس مولر

 

1519614


توماس مولر که پیش از آمدن فلیک به بایرن مونیخ به یک نیمکت نشین تبدیل شده بود و بازی های کمی را در ترکیب بایرن به بازی می رفت، با حضور این مربی در جمع باوارایی ها دگرگون شد و طی 47 بازی در تمامی رقابت های این فصل، 12 بار گلزنی کرد و 25 بار نیز پاس گل داد. مولر برای گلزنی به ترشتگن تنها 4 دقیقه صبوری به خرج داد. پس از یک و دو زیبای مولر با لواندوفسکی، این مهاجم 30 ساله خیلی زود قفل دروازه بارسلونا را باز کرد. این سومین گل مولر در لیگ قهرمانان اروپا بود.


گل دوم؛ ایوان پریشیچ

 

1519615


پیش از شروع بازی بود که دی مارتزیو خبر داد که ایوان پریشیچ برای دائمی شدن قراردادش با بایرن، حاضر شده دستمزدش را در این تیم نصف کند که این امر با استقبال سران بایرن مواجه شده است. پریشیچ که به صورت قرضی از اینتر به بایرن آمده و هنوز تکلیف دائمی شدن یا نشدن قراردادش برای فصل بعد مشخص نیست، روی حرکت خوب گنباری صاحب یک فرصت ایده آل شد و ضربه او پس از برخورد به پای لنگلت و پس از آن برخورد با پای ترشتگن، به تیر دروازه برخورد کرد و وارد دروازه شد تا بایرن با نتیجه 2 بر یک از حرفش پیش بیفتد. 


گل سوم؛ سرژ گنابری

 

1519616


تنها 5 دقیقه پس از گل دوم بود که سرژ گنابری روی پاس استثنایی گورتزکا، توانست دروازه ترشتگن را برای بار سوم باز کند. گنابری که به قول جواد خیابانی عادت دارد پس از هر بار گلزنی با یک شادی پس از گل خاص، چایی اش را هم بزند، این بار نیز این حرکت را انجام داد و گلزنی به بارسا را جشن گرفت. گنباری که از هافنهایم به بایرن آمد، در این فصل 20 بار برای بارسا گلزنی کرده و 13 پاس گل نیز داده است. این آمار طی 43 دیدار به ثبت رسیده است. این هفتمین گل گنابری در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا بود.


گل چهارم؛ توماس مولر

 

1519617


تنها 4 دقیقه پس از گل سوم بود که توماس مولر با بریس خود، بایرن را با نتیجه 4-1 از بارسا پیش انداخت. سانتر عالی کیمیش از سمت راست و ضربه نوک پای این بازیکن در حالیکه لنگلت را نزدیک خود می دید، باعث شد تا دروازه مارک آندره ترشتگن برای بار چهارم باز شود. مولر در این فصل لیگ قهرمانان 4 گله شد.


گل پنجم؛ جاشوا کیمیچ

 

1519618


شاید به جرأت بتوان گفت که گل پنجم بایرن زیباترین گل این تیم در دیدار امشب بود. حرکت زیبا و طوفانی آلفونسو دیویس از سمت چپ و محو کردن نلسون سمدو، باعث شد که این بازیکن وارد محوطه جریمه بارسا شود و با یک پاس به بیرون، یاشوا کیمیش را با دروازه خالی بارسا مواجه کرد و این بازیکن کار سختی برای گلزنی نداشت. این دومین گل کیمیش در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان بود. کیمیش پیش از این توانسته بود دروازه تاتنهام را باز کند.


گل ششم؛ روبرت لواندوفسکی

 

1519620


نوبتی هم که باشد، نوبت گلزنی روبرت لواندوفسکی بود. مهاجم لهستانی بایرن که این فصل فوق العاده و استثنایی کار کرده است، با این گل، طی 45 بازی موفق شده 54 بار برای بایرن گلزنی کند. او پیش از دیدار با بارسا، 13 گل را در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده بود، حالا 14 گله شده است. لواندوفسکی روی حرکت خوب فیلیپه کوتینیو از سمت راست خط دفاعی بارسا، با یک ارسال دقیق، لوا را با دروازه خالی مواجه کرد و این بازیکن توانست گل ششم بایرن را وارد دروازه ترشتگن کند. لواندوفسکی از مجموع 9 بازی امسال بایرن در لیگ قهرمانان، تنها در دیدار برگشت مقابل تاتنهام به میدان نرفت و در 8 دیدار دیگر در همه بازیها موفق به گلزنی شده است. 


گل هفتم؛ فیلیپ کوتینیو

 

1519619


فیلیپه کوتینیو که به خوبی می داند آخرین دیدارهایش را برای بایرن انجام می دهد و پس از پایان قرارداد قرضی اش، باید به بارسلونا برگردد، با اینکه در دقیقه 75 به میدان آمد، اما درخشان ظاهر شد و پس از پاس گلی که به لواندوفسکی داد، خودش زننده گل هفتم بایرن بود. روی یک حرکت تیمی عالی، کوتینیو روی پاس مولر صاحب یک موقعیت شد که با یک سر توپ خوب، پیکه و لنگلت را از جریان بازی محو کرد و با یک ضربه دقیق، توپ را به تور دروازه ترشتگن چسباند. این بیست و ششمین پاس گل مولر در تمام رقابت های این فصل برای بایرن بود. کوتینیو نیز توانست دومین گلش برای بایرن را در این فصل لیگ قهرمانان اروپا و دهمین گلش در تمامی رقابت های این فصل را به ثمر برساند.


گل هشتم؛ فیلیپ کوتینیو

 

1519621

 

آبروریزی تاریخی بارسلونا با گل هشتم تکمیل شد. پاس فوق العاده تیاگو به پشت مدافعین بارسا به لوئیز هرناندز بازیکن تازه به میدان آمده بایرن رسید و او با یک ضربه سر، کوتینیو را در شرایط گلزنی قرار داد که این بازیکن برزیلی با یک ضربه نرم، توپ را از میان پاهای ترشتگن عبور داد تا شب کابوس وار و تلخ بلوگرانا، تکمیل شود. کوتینیو با این گل، خودش را در لیگ قهرمانان سه گله کرد و یازدهمین گل فصلش را برای بایرن به ثمر رساند. 


این بازی با نتیجه 8-2 به سود بایرن به اتمام رسید تا سنگین ترین شکست دوران حرفه ای لیونل مسی رقم بخورد. علاوه بر این، بارسا پس از 74 سال، در یک دیدار 8 گل دریافت کرد. آنها آخرین بار این تیم در مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری در سال 1946 با نتیجه 8-0 مغلوب سویا شده بودند.

 

گزارش از ناصر احمدی میاندوآبی

دیدگاه‌ها