کد خبر : 1702124 | 25 مرداد 1399 ساعت 03:52 | 158.2K بازدید | 5 دیدگاه

چه زمان از شر ستین خلاص می شوند؟

بارسلونا و پایان یک دروغ بزرگ؛ احیای تیم یوهان کرویف!

به نظر می رسد تا ساعاتی دیگر باید در انتظار اخراج رسمی کیکه ستین از بارسلونا باشیم.

بارسلونا و پایان یک دروغ بزرگ؛ احیای تیم یوهان کرویف!

به گزارش "ورزش سه"، شکست مقابل اتلتیکومادرید در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا در عربستان باعث لبریز شدن صبر مدیران بارسلونا شد و در اولین روزهای سال 2020 بود که حکم اخراح شد ارنستو والورده صادر شد. در ادامه مدیریت باشگاه در تصمیمی عجیب کیکه ستین، سرمربی سابق بتیس را به عنوان مسئول فنی باشگاه انتخاب کرد.

 

1519595

 

این سرمربی با وعده احیای "بارسلونای یوهان کرویف" کارش را آغاز کرد، اما از همان ابتدا مشخص بود دوای درد بلوگرانا کیکه ستین نخواهد بود. بعد از دو سال این تیم در کورس لالیگا مغلوب رئال مادرید شد و امشب نیز شکست 2-8 مقابل بایرن مونیخ، سنگین ترین شکست تاریخ آبی اناری ها در لیگ قهرمانان لقب گرفت.

 

این در حالیست که در دوران حضور والورده حداقل این تیم در لالیگا قهرمان می شد و ممکن است تجربه گرفتن از فصول قبل باعث موفقیت این تیم در فصل جاری در لیگ قهرمانان هم بشود، اما کیکه ستین اندک امیدهای بارسا برای موفقیت را نیز از بین برد.

 

حالا به نظر می رسد اخراج کیکه ستین قطعی باشد و حتی خود او در پایان بازی امشب هنگام سوال در مورد آینده فیلیپ کوتینیو مدعی شد ابتدا باید در مورد خودش تصمیم گیری شود. از مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی سابق تاتنهام به عنوان جدی ترین گزینه جانشینی کیکه ستین نام برده شده و ژاوی نیز دیگر نامزد احراز این پست است. اما به هر حال تقریبا تردیدی وجود ندارد که جدایی کیکه ستین از بارسلونا قطعی خواهد بود و این یک ناکامی بزرگ دیگر در دوران تلخ ریاست جوپ بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا محسوب می شود.

دیدگاه‌ها