کد خبر : 1702129 | 25 مرداد 1399 ساعت 08:16 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجم ایرانی در آغاز برنامه پیش فصل شرکت نکرد

غیبت طارمی در تست غربالگری ریوآوه

ریوآوه نخستین روز برنامه آماده سازی پیش فصل را با انجام آزمایش های غربالگری کوید-19 در حالی آغاز کرد که مهدی طارمی غایب بزرگ این تیم بود

 غیبت طارمی در تست غربالگری ریوآوه

به گزارش" ورزش سه"ریوآوه برنامه پیش فصل رقابت های لیگ پرتغال 2020/2021 را بدون حضور مهاجم ایرانی و آقای گل رقابت های فصل گذشته آغاز کرد.  طارمی فصل گذشته 21 گل برای ریوآوه به ثمر رساند و بهترین گلزن این تیم بود با پیشنهادات قابل توجهی از سوی باشگاه های مختلف اروپایی مواجه شده است. با این حال noticiasaominuto نوشت که او با اجازه از باشگاه در تست غربالگری حضور نداشته است و قرار است در روزهای آینده این تست را انجام بدهد.


در این جلسه ماریو سیلوا سرمربی 43 ساله و جدید ریو آوه به همراه کادرفنی اش نیز حضور داشتند. ریوآوه فصل گذشته با حضور در رتبه پنجم رقابت های لیگ پرتغال توانست به مرحله پلی آف یورولیگ راه پیدا کند. این تیم روز 17 سپتامبر و در مرحله دوم لیگ اروپا با حریفی که هنوز مشخص نشده بازی خواهد کرد تا در صورت صعود به مرحله سوم پلی آف یک قدم به حضور در یورولیگ نزدیکتر شود.

 

1519644


مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم ریوآوه که فصل گذشته همراه این تیم عنوان آقای گلی رقابت های لیگ پرتغال را به دست آورد و یکی از مهره های کلیدی تیمش در رسیدن به رتبه پنجم بود، با پیشنهادات مختلفی از سوی باشگاه های پرتغالی و دیگر لیگ های اروپایی مواجه است. به نظر می رسد طارمی در این فصل از ریوآوه جدا شود اما مقصد بعدی او هنوز مشخص نشده است. کارلوس کارواخال سرمربی فصل گذشته تیم ریوآوه که به براگا پیوسته یکی از مشتریان جدی این مهاجم ملی پوش ایرانی است اما تیم های پورتو و بنفیکا از پرتغال و مارسی از فرانسه نیز در حال حاضر مشتری طارمی هستند.

 

دیدگاه‌ها