کد خبر : 1702147 | 25 مرداد 1399 ساعت 10:57 | 13.9K بازدید | 1 دیدگاه

از سوت‌های جنجالی فغانی و حیدری تا یک بازی همیشه پرهیجان؛

هفته‌چهاردهم و بیست و نهم؛ سرانجام بدون امیر و یحیی

پیش از آغاز لیگ نوزدهم که نام پدیده هنوز به شهر خودرو تغییر نکرده بود، رقابت شهرخودرو با سپاهان و سایر تیم های مدعی آغاز شده بود.

هفته‌چهاردهم و بیست و نهم؛ سرانجام بدون امیر و یحیی

به گزارش "ورزش سه"، اولین مصاف این دو تیم با سرمربیگری یحیی گل محمدی و امیرقلعه نویی در چارچوب هفته چهاردهم لیگ هجدهم برگزار شد؛ جایی که سپاهان سه امتیاز با صدر جدول فاصله داشت و در پایان 90 دقیقه موفق شد با تک گل مهرداد محمدی که در دقیقه 27 با شوتی از پشت محوطه جریمه به دست آمد، صدر را با تفاضل گل بهتر از شاگردان یحیی گل محمدی در دست بگیرد. در این دیدار سپاهان در نیمه اول نمایش بهتری داشت ولی در نیمه دوم به طور کامل و علیرغم حضور 45 هزار تماشاگر در نقش جهان، تحت تاثیر میهمان خود قرار گرفته بود.


این یکی از آرام ترین مصاف های سپاهان و پدیده‌ای بود که در پایان لیگ هجدهم با نام شهرخودرو به کار خود ادامه داد، رقم خورد و دیدار برگشت دو تیم زیر سایه سوت اشتباه علیرضا فغانی در دقیقه 5 بازی قرار گرفت. البته قربانی که پس از جدایی امیرقلعه نویی قراردادش فسخ شد، یکی از مهم ترین گل هایش را برای سپاهان در ادامه به ثمر رساند؛ گلی که امیرقلعه نویی می گوید سهمیه آسیایی طلایی پوشان را تضمین کرد.

 

1519680


قرعه کشی لیگ نوزدهم که برگزار شد، باز هم شاهد درآمدن قرعه‌ای مشابه بودیم و اینبار هم سپاهان و شهرخودرو باید در هفته های چهاردهم و بیست و نهم به مصاف هم می رفتند. با این تفاوت که بازی رفت دو تیم در ورزشگاه امام رضا برگزار شد؛ همان دیداری که باز هم مانند آخرین دیدار رسمی دو تیم با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و تیم میزبان معتقد بود، داور مسابقه که بیژن حیدری بود، دو پنالتی مسلم را برای شهرخودرو نگرفته است و به همین دلیل هم بود که برخی خبرنگاران مشهدی در کنفرانس خبری رفتار مناسبی با امیرقلعه نویی نداشتند.


این دو تیم در خلال این سه بازی نیز بارها با روابط خوبی که میان دو باشگاه وجود داشت، در مشهد و اصفهان و به خصوص در پنجره های تابستانی و زمستانی به مصاف هم رفتند و جنجال ایجاد شده در ورزشگاه امام رضا نیز باعث نشد که در فاصله تعطیلات نیم فصل، شهر خودرو به اصفهان برای بازی دوستانه با سپاهان سفر نکند.

 

1519679


حالا و در شرایطی برای دیدار برگشت دو تیم که روز آینده برگزار می شود، آماده می‌شویم که نه دیگر خبری از یحیی گل محمدی روی نیمکت شهرخودرو هستند و نه دیگر امیرقلعه نویی روی نیمکت سپاهان حضور دارد ولی همان شرایط بازی برگشت لیگ هجدهم حاکم است.


شهرخودرو و سپاهان هر دو 45 امتیازی هستند و به ترتیب رتبه های پنجم و ششم را در اختیار دارند؛ سهمیه آسیایی برای هر دو تیم در خطر افتاده و باید دید در این مسابقه که سرنوشت یک فصل دو تیم را مشخص می کند، سهراب بختیاری عملکرد بهتری خواهد داشت یا تکسیرا که به عنوان جانشین قلعه نویی وظیفه سختی را عهده دار شده است.

 

1519678

دیدگاه‌ها