کد خبر : 1702151 | 25 مرداد 1399 ساعت 11:40 | 23.1K بازدید | 1 دیدگاه

کیمیش: بارسا را بی‌رحمانه بردیم ولی کارمان تمام نشده

جاشوا کیمیش ستاره بایرن بعد از پیروزی بزرگ دیشب مقابل بارسلونا گفت تیمش شکستی بی‌رحمانه بر تیم کاتالان تحمیل کرده ولی نباید کار را تمام شده تلقی کرده و خود را قهرمان ببیند.

کیمیش: بارسا را بی‌رحمانه بردیم ولی کارمان تمام نشده

به گزارش "ورزش سه"، جاشوا کیمیش ستاره خط میانی بایرن مونیخ بعد از پیروزی درخشان 8-2 تیمش مقابل بارسلونا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، می‌گوید با وجود این پیروزی بزرگ که آن را یک برد بی‌رحمانه توصیف کرد، باواریایی ها نباید کار را تمام شده تلقی کرده و تصور کنند از همین حالا قهرمان چمپیونزلیگ هستند.

 

1519685

 

در شبی که بایرن مونیخ در شهر لیسبون و در ورزشگاه استادیو دالوز آتش بازی به راه انداخته و بارسا را مقهور خود کرد کیمیش یکی از هشت گل تیم خود را در دقیقه 63 وارد دروازه بارسا کرد تا نامش در جدول گلزنان شب رویایی بایرن ثبت شود.

 

کیمیش در پایان بازی در مقابل دوربین شبکه اسکای گفت: " برد بی رحمانه‌ای بود. تصور اینکه توانسته ایم بارسلونا را 8-2 شکست دهیم سخت است.

 

1519687

 

ستاره خط میانی بایرن در ادامه گفت: " ما از همان دقیقه اول تمرکز بالایی داشتیم و با قصد و نقشه قبلی هدف مان پیشروی به سمت دروازه حریف بود. در نهایت نتیجه فوق العاده ای بدست آوردیم ولی کارمان هنوز تمام نشده".

 

 

دیدگاه‌ها