کد خبر : 1702158 | 25 مرداد 1399 ساعت 11:59 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

صادقی: به خاطر آبروی خودمان با قدرت بازی می‌کنیم؛

پاسخ مربی قشقایی به یک شائبه جنجالی در لیگ یک

طی روز گذشته شایعات زیادی در مورد حضور نداشتن بازیکنان کلیدی قشقایی شیراز مقابل ملوان بندرانزلی مطرح شده است.

پاسخ مربی قشقایی به یک شائبه جنجالی در لیگ یک

به گزارش "ورزش سه"، یکی از حساس ترین دیدارهای لیگ یک روز آینده در شیراز و به میزبانی قشقایی مقابل ملوان بندرانزلی برگزار می شود و این در حالی است که به خصوص روز گذشته شایعاتی پیرامون حضور نیافتن قشقایی با تمام نفرات مقابل شاگردان اکبر میثاقیان شنیده شده است.


در این بین انتشار یک استوری از حسین حیدری بازیکن استقلال که به صورت قرضی در قشقایی بازی می کند، حساسیت ها را نسبت به این بازی بیشتر هم کرد. او در این استوری نوشت که همکاری‌اش با قشقایی به پایان رسیده و برای هم تیمی هایش و البته کسانی که مانند او از تیم جدا شده اند، آرزوی موفقیت می کند.


به همین بهانه با محمد صادقی مربی تیم فوتبال قشقایی شیراز تماس گرفتیم. او در این مورد اینطور حرف هایش را آغاز کرد:« این حرف ها اصلا درست نیست. ما در بازی با ملوان مجید ایوبی را نداریم که چندکارته شده است. سعید زارع و حسین صادقی چند هفته ای است که کرونا گرفته اند و در قرنطینه هستند. اصلا مدتی است که سر تمرینات نیستند. اسدی هم به خاطرات مشکلات مالی و مشکلاتی که با باشگاه دارد، در بازی با ملوان حضور نخواهد داشت.»


او سپس با اشاره به حسین اضافه کرد:« حیدری دیگر بازیکن ما است که با انتشار یک استوری خبر از ترک اردو داده بود؛ با او از باشگاه تماس گرفته شده و او در بازی با ملوان بازی خواهد کرد.»


محمد صادقی مربی تیم فوتبال قشقایی اینطور حرف هایش را خاتمه داد:« به خاطر شرایط جدولی و به خاطر آبروی خودمان می خواهیم برویم و با قدرت بازی کنیم.»

دیدگاه‌ها