کد خبر : 1702159 | 25 مرداد 1399 ساعت 12:12 | 21.3K بازدید | 15 دیدگاه

نیمه‌نهایی بدون ابرستاره‌ها؛ پایان دوران مسی- رونالدو؟

با شکست سنگین دیشب بارسلونا‌، بعد از 15 سال برای اولین بار نه مسی و نه کریستیانو رونالدو در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان حضور ندارند.

نیمه‌نهایی بدون ابرستاره‌ها؛ پایان دوران مسی- رونالدو؟

به گزارش "ورزش سه"، شکستن سنگین و تاریخی 8-2 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ در بازی دیشب دو تیم در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان علاوه بر بهت و حیرتی که بر دنیای فوتبال حاکم کرد از نظر آمار و ارقام هم تبعات جالبی داشت.

 

حالا بعد از پانزده سال برای اولین بار است که نه لیونل مسی و نه کریستیانو رونالدو‌، ابرستاره‌های نزدیک به یک دهه گذشته دنیای فوتبال در مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ حضور ندارند. پیش از این، آخرین باری که مرحله نیمه نهایی این تورنمنت شاهد عدم حضور هر دوی آنها بود به فصل 2004-2005 برمی گشت که لیورپول فاتح جام شد.

 

1519696

 

به جز شکست 8-2 دیشب بارسا نتیجه دیگری که این عدم حضور را رقم زد شکست یوونتوس و رونالدو در مقابل لیون در همین مرحله یک چهارم نهایی بود.

 

از این گذشته با حذف بارسلونا برای اولین بار از فصل 2006-2007 هیچ تیم اسپانیایی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان حضور نخواهد داشت.

 

اینکه بعد از یک دهه و نیم نه مسی و نه رونالدو در نیمه نهایی چمپیونزلیگ حاضر نیستند می‌تواند اتفاقی منحصربفرد باشد ولی در عین حال این احتمال هم می‌رود که این نشانگر آغاز یک پایان و شروع روند افول این دو ابرستاره دنیای فوتبال باشد.

 

دیدگاه‌ها