کد خبر : 1702162 | 25 مرداد 1399 ساعت 12:20 | 8.5K بازدید | 2 دیدگاه

تکذیب درخواست داور خارجی برای دربی 93

سرپرست باشگاه پرسپولیس درخواست داور خارجی برای بازی دربی را تکذیب کرد.

تکذیب درخواست داور خارجی برای دربی 93

به گزارش "ورزش سه"، پس از این که قرعه کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی انجام شد و پرسپولیس و استقلال بایکدیگر روبرو شدند، اعتراض ها و کمپین های زیادی در فضای مجازی ایجاد شد که بیشتر آن ها از سوی هواداران پرسپولیس بودند. آن ها اعتقاد داشتند که کمیته داوران برای این بازی باید داور خارجی انتخاب کند و این موضوع به قدری داغ شد که حتی برخی شایعات از درخواست باشگاه سرخپوش پایتخت برای انتخاب داور خارجی هم حکایت داشت.

 

اما افشین پیروانی با تکذیب این موضوع به ایران ورزشی گفته است: من این مساله را به شدت تکذیب می کنم و با قدرت می‌گویم که باشگاه پرسپولیس نامه‌ای را برای حضور داوران خارجی برای دربی به فدراسیون و کمیته داوران نداشته است.

 

او همچنین درباره صحبت های جنجالی خود پس از قرعه کشی جام حذفی عنوان کرد: من به کسی در حرف‌هایم بی‌احترامی نکردم و تنها حرفم این بود که حق پرسپولیس نباید خورده شود اما در این بین من نمی‌دانم چگونه است که ما تا وقتی حرفی می‌زنیم بعضی از دوستان می‌آیند و علیه ما موضع می‌گیرند و موج سواری می‌کنند. بحث من کاملاً فوتبالی بوده و بر اساس چیزی که وجود داشته و همه دیدند مطرح شده و حرفی خارج از مواردی که در مستطیل سبز رقم خورده و قواعد خاص مربوط به آن نبوده است.

سرپرست پرسپولیسی ها درباره اشتباهات داوری نیز گفت: ما بهترین داوران را داریم هر چند که اشتباه هم در داوری وجود داشته است. در این بین هم اگر من ادعایی دارم این مسأله به این موضوع باز می‌گردد که نباید حق ما خورده شود و قضاوت به گونه‌ای باشد که مدافع ما به بازیکن حریف نخورده برای تیم حریف پنالتی بگیرند. ما حرفی زدیم که دوستان زود زاویه گرفتند. حرف من هم این بود که داوران مواظب باشند اما یکسری به خودشان گرفتند و علیه ما هم مصاحبه کردند اما من به عنوان کسی که مدیر پرسپولیس هستم و باید از مواضع تیمی که چهل میلیون هوادار دارد و  بر اساس مسئولیتی که دارم باید از حق تیم پرسپولیس دفاع کنم چون هواداران ما توقعی جز این ندارند.

دیدگاه‌ها