کد خبر : 1702171 | 25 مرداد 1399 ساعت 13:01 | 35.3K بازدید | 3 دیدگاه

فرصت انتقام برای کوتینیو: از برد بایرن خوشحالم

فیلیپ کوتینیو ستاره سابق بارسلونا که در بازی دیشب مقابل این تیم با پیراهن بایرن دو بار گلزنی کرد می‌گوید از گلزنی خود و پیروزی بزرگ بایرن راضی و خوشحال است.

فرصت انتقام برای کوتینیو: از برد بایرن خوشحالم

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپ کوتینیو بازیکن سابق بارسلونا دیشب با پیراهن بایرن مونیخ از روی نیمکت وارد میدان شد و دو بار دروازه تیم کاتالان را باز کرد تا در شکست تحقیرآمیز 8-2 این تیم نقش داشته باشد.

 

1519716

 

فیلیپ کوتینیو رکورددار گران قیمت ترین خرید باشگاه بارسلونا بود اما سال گذشته را به صورت قرضی در بایرن سپری کرد. اما همین کوتینیو بود که دیشب وقتی از روی نیمکت وارد زمین شد دو بار در 5 دقیقه آخر دروازه بارسا را باز کرد تا نقش مهمی در تحقیرآمیزتر شدن شکست بارسا داشته باشد.

 

1519714

 

کوتینیو یک پاس گل هم به رابرت لواندوفسکی داد تا زهر خود را کامل به بارسا ریخته باشد. او هفت دقیقه بعد از ورود به زمین پاس گلی به لواندوفسکی داد تا او پنجاه و چهارمین گل خود را در این فصل به ثمر رساند. دو گل کوتینیو به بارسا هم بعد از این به ثمر رسید.

 

کوتینیو در پایان بازی به خبرنگاران گفت: " این بازی مهمی بین دو تا از بهترین باشگاه های دنیا بود. من از پیروزی بایرن در این بازی خوشحالم".

 

1519713

 

این روزهای شاد کوتینیو در تقابل کامل با روزهایی است که او در ترکیب بارسلونا با بدترین شرایط ممکن روبرو بود. کوتینیو در ژانویه 2018 با مبلغ 142 میلیون پوند از لیورپول به بارسا پیوست تا رکورد خریدهای این باشگاه را بشکند. اما کوتینیو در فصل 2018-2019 در 54 بازی برای بارسلونا تنها 11 گل به ثمر رساند و در نهایت به عنوان بازیکن مازاد در لیست خروجی قرار گرفت.

 

او در نهایت تابستان گذشته به صورت قرضی به بایرن پیوست. بعد از گذشت یک فصل کوتینیوی برزیلی سرانجام فرصت این را پیدا کرد تا ارزشهای خود را به رخ بارسلونا بکشد و به آنها ثابت کند که در از دست دادنش مرتکب چه اشتباهی شده اند.

 

دیدگاه‌ها