کد خبر : 1702178 | 25 مرداد 1399 ساعت 13:22 | 9K بازدید | 1 دیدگاه

سازمان لیگ تکذیب کرد: ما قراردادها را لو ندادیم!

سازمان لیگ فوتبال اعلام کرده نقشی از لو رفتن قرارداد دو بازیکن خارجی سرخابی ها نداشته است.

سازمان لیگ تکذیب کرد: ما قراردادها را لو ندادیم!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه متن قرارداد های شیخ دیاباته و بشار رسن دو ستاره خارجی استقلال و پرسپولیس در یکی از رسانه ها لو رفت، شایعات متعددی در این خصوص مطرح شد. افشای آپشن های قرارداد این دو بازیکن با اعتراض استقلال و پرسپولیس همراه بود و باعث ناراحتی آنها شد. از طرفی گفته می شد چون کسی از قراردادهای خبر نداشته و محرمانه بوده احتمال دارد ازسازمان لیگ این قراردادها لو رفته است.


از آنجایی که یک نسخه از قرارداداعضای همه تیم ها در سازمان لیگ فوتبال موجود است شایعاتی درباره لو رفتن قرارداد از این سازمان مطرح شد که البته مسئولان سازمان لیگ آن را را تکذیب می کنند.


سهیل مهدی، رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ در این باره گفت: «این موضوع در درجه اول به مدیریت امور قراردادها در باشگاه‌های مذکور مربوط است. مجموعه فوتبال و سازمان لیگ در 10 سال گذشته، امانتداری خود را اثبات کرده و سال‌هاست که مدارک و صورت‌های مالی باشگاه‌ها را در اختیار داریم. تاکنون چیزی از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ منتشر نشده و به مدیریت امور قراردادهای باشگاه‌ها و جابه‌جایی‌های پیاپی برمی‌گردد. ما هم به این موضوع (انتشار قراردادها) نقد داریم و امیدوارم کمتر شود.»

دیدگاه‌ها