کد خبر : 1702184 | 25 مرداد 1399 ساعت 13:33 | 49.6K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره مورد علاقه پپ، نزدیک تر از همیشه به سیتی

به نظر می رسد که منچسترسیتی در هفته های آینده انتقال کالیدو کولیبالی به اتحاد را قطعی خواهد کرد.

ستاره مورد علاقه پپ، نزدیک تر از همیشه به سیتی

به گزارش "ورزش سه"، کالیدو کولیبالی بازیکنی بوده که طی سالیان گذشته عملکرد درخشانی در ترکیب ناپولی ارائه داده و همواره فرم خوب خود را حفظ کرده است؛ موضوعی که باعث شده در یکی دو فصل گذشته بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به دنبال جذب او باشند.

 

 مدافع 27 ساله ناپولی تا سال 2023 با این تیم قرارداد دارد اما با این حال گفته می‌شود که او روزهای آخر حضور خود را در این تیم ایتالیایی پشت سر می‌گذارد. همچنین از تیم‌هایی نظیر لیورپول، پاری سن ژرمن، منچستریونایتد و منچسترسیتی به عنوان جدی ترین مشتریان کالیدو کولیبالی یاد شده است.

 

 

1514521

 

 

به نظر می رسد که پپ گواردیولا بیشتر تمرکز خود را در نقل و انتقالات روی تقویت خط دفاعی تیمش قرار داده است چرا که طی هفته‌های اخیر جذب ناتان آکه توسط سیتیزن ها قطعی شد. حالا و در همین رابطه اسپورت ایتالیا و خبرنگار مطرح آن یعنی آلفردو پدولا مدعی شدند که سیتی پیشنهاد 65 میلیون یورویی خود را برای جذب کالیدو کولیبالی به ناپولی ارائه داده است. همچنین در صورتی که این پیشنهاد مورد قبول باشگاه ایتالیایی قرار نگیرد، سران سیتی بعد از پایان لیگ قهرمانان اروپا آن را افزایش خواهند داد تا هر طور که شده انتقال ستاره سنگالی و مورد علاقه پپ گواردیولا را به اتحاد قطعی کند.

دیدگاه‌ها