کد خبر : 1702185 | 25 مرداد 1399 ساعت 13:42 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

ربیعی فر: داماش فقط به فوتبال جوانمردانه فکر می‌کند

سرمربی داماش به تمجید از بازیکنانش در آستانه بازی با آلومینیوم اراک پرداخت.

ربیعی فر: داماش فقط به فوتبال جوانمردانه فکر می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، داماش گیلان در دیداری حساس برای مدعیان صعود، فردا به مصاف آلومینیوم خواهند رفت که در صورت شکست در این بازی شرایط صعود اراکی‌ها به لیگ برتر فراهم خواهد شد. با این حال داماش گیلان علیرغم تمام مشکلاتی که در طول فصل داشته، بعد از سه پیروزی پیاپی که منتهی به بقای آنها در لیگ شده، با تمام قوا راهی اراک شده تا با ارائه یک نمایش جوانمردانه یک روز فوق العاده فوتبالی را شکل دهد. این ادعایی است که مازیار ربیعی‌فر سرمربی داماشی‌ها دارد.

سرمربی داماش در این خصوص می‌گوید: ابتدا باید از هواداران داماش تشکر کنم. آنها یک بمب انگیزه فوق العاده برای همه ما بودند. شاید اگر احساسی که از آنها می‌گرفتیم نبود شرایط برای ما سخت‌تر بود. با این حال با احساس مسوولیتی که نسبت به آنها داشتیم با تمام قوا تلاش کردیم و خوشحالم که توانستیم به سهمیه بقا برسیم. هرچند اعتقاد دارم که پتانسیل داماش خیلی بیشتر از این بود و اگر هوای تیم را کمی بیشتر داشتند می‌توانستیم باعث خوشحالی بیشتر هواداران شویم.

 

وی ادامه داد: واقعا کلمه‌ای برای تحسین بازیکنانم پیدا نمی‌کنم. آنها کوه مردانگی و غیرت هستند. بازیکنانی که با تمام مشکلات جنگیدند و یک سرباز بزرگ برای داماش بودند و به خوبی از آن دفاع کردند. هیچکس در چنین شرایطی نمی‌توانست در زمین فوتبال تمرکز کند. من هیچ شکستی را به پای آنها نمی‌نویسم و معتقدم اگر امکانات چه از نظر مالی و چه شرایط دیگر فراهم بود آنها توانایی صعود به لیگ برتر را هم داشتند. هیچ قصوری به گردن آنها نیست و تک تک بازیکنان سزاوار ستایش هستند.

 

1519738

 

ربیعی‌فر درباره دیدار حساس تیمش برابر آلومینیوم گفت: نمی‌خواهم هیچ فشاری روی بازیکنان من باشد. ما تنها مسوول تیم خودمان و هواداران هستند و این موضوع را نیز نشان دادند که برای پیراهنی که بر تن دارند بیش از هر چیزی احترام قائل هستند. آلومینیوم تیم بزرگ و قابل احترامی است و حضور آنها در کورس صعود نشان دهنده همین موضوع است و خصوصا اینکه هفته گذشته در کرمان موفق به شکست مس شدند. ما برای روح جوانمردی فوتبال وارد زمین می‌شویم و برای خودمان، شهرمان و پیراهن و هوادارانش بازی می‌کنیم. بازیکنان داماش کوه غیرت و مردانگی هستند و این مساله نیاز به تکرار ندارد و در طول فصل در مبارزه با مشکلات آن را نشان دادند. 

 

این بازی البته از جهاتی برای داماش و هوادارانش یک نبرد انتقامی هم محسوب می‌شود؛ جایی که پنج سال قبل آلومینیوم با شکست دادن داماش موجب سقوط آنها به لیگ دسته دوم در هفته پایانی شد. هواداران داماش از این جهت خواهان امتیازگیری تیم در این نبرد هستند تا آن اتفاق را جبران کنند: به تک تک بازیکنانم افتخار می‌کنم و خدا را شکر می‌کنم که این افتخار نصیب من شد در کنار این عزیزان و تیم مدیریتی آن باشم که تنها برای اعتلای نام داماش و خوشحالی هوادارانش می‌جنگدد. این موضوعی است که هواداران ما طی روزهای اخیر نیز به آن اشاره داشته‌اند. هواداران ما خواهان بازی جوانمردانه هستند. چیزی که من در تفکر و ساق‌های بازیکنانم در تمرینات چند روز اخیر نیز دیده‌ام و واقعا جای افتخار دارد. پس این قول را داشته باشید که ما به عنوان تیم داماش یک نمایش کاملا جوانمردانه را خواهیم داشت برای نام داماش و هوادارانش.

دیدگاه‌ها