کد خبر : 1702194 | 25 مرداد 1399 ساعت 14:23 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس در کرمان؛ یادآوری آخرین برد شش گله!

پرسپولیس در آخرین حضور خود در استان کرمان بردی شش گله را مقابل تیم پرویز مظلومی رقم زد.

به گزارش "ورزش سه"، از لیگ سیزدهم تاکنون تیم های کرمانی پنج فصل در لیگ برتر غیبت داشتند اما حالا تیم سیرجانی در سطح اول این رقابت ها حضور دارد و مس رفسنجان هم حضورش را برای لیگ بیستم قطعی کرده و صنعت مس کرمان هم شانس خوبی برای این دارد که شمار سهمیه های این استان را به عدد سه برساند.

 

در آخرین فصلی که مس لیگ برتری بود، تیم پرسپولیس پیروزی فوق العاده ای را مقابل این تیم بحران زده رقم زد. شاگردان علی دایی که برای قهرمانی تلاش می‌کردند، بازی را خیلی خوب آغاز کردند و با دو شوت تماشایی محسن مسلمان و مهرداد کفشگری به گل رسیدند و نیمه نخست را با نتیجه دو بر صفر تمام کردند.

 

1519755

 

نیمه دوم برای پرسپولیس طوفانی آغاز شد و پیام صادقیان، محمدرضا خلعتبری و سیدمهدی سیدصالحی سه گل برای شاگردان دایی زدند تا تیم پرویز مظلومی شکست تلخی را متحمل شود. در حالی که بسیاری بازی را تمام شده می‌دیدند اما غفلت هادی تامینی باعث شد تا فرزاد حاتمی با شوتی سرکش برای ششمین بار دروازه حسن رودباریان را باز کند تا بهترین پیروزی تیم پرسپولیس در آن فصل رقم بخورد. پرسپولیس با آن برد 33 امتیازی شد و در صدر جدول قرار گرفت.

 

نکته جالب این که قرمزها پس از آن هرگز نتوانستند به برد شش صفر که برای هواداران این تیم خاطره انگیز است برسند و بهترین بردشان تا حالا پیروزی 5-0 با هدایت کالدرون مقابل شاهین بوشهر بوده است.

 

حالا آن ها دوباره به استان کرمان برگشته اند و در یک دیدار لیگ برتر به مصاف گل گهر سیرجان می‌روند اما بعید است که این بار بتوانند چنین بردی را به نماینده کرمان تحمیل کنند.

 

1519754

دیدگاه‌ها