کد خبر : 1702202 | 25 مرداد 1399 ساعت 14:25 | 19.2K بازدید | 1 دیدگاه

واکنش رئیس سابق بارسا به شب کابوس وار لیسبون

خوان لاپورتا رئیس سابق بارسلونا شخص جوزپ ماریا بارتومئو رئیس فعلی را مسبب تحقیر تاریخی تیم برابر بایرن مونیخ می داند.

واکنش رئیس سابق بارسا به شب کابوس وار لیسبون

به گزارش "ورزش سه"، سال 2015، جوزپ ماریا بارتومئو با اکثریت آرا و بالاتر از خوان لاپورتا، عنوان ریاست باشگاه بارسلونا را برای مدت شش سال از آن خود کرد. او پس از پیروزی عنوان کرد که هدفش، حفظ بارسا به عنوان بهترین تیم اروپا و کسب عناوین قهرمانی بیشتر در لیگ قهرمانان است.

اتفاقی که هرگز رخ نداد و بارسا در 5 سال گذشته همواره یک ناکام مطلق لقب گرفته و در عوض شاهد 4 قهرمانی رئال در 6 سال گذشته بوده ایم.

 

 

1519760

 

 

خوان لاپورتا که بین سال های 2003 تا 2010 رئیس بارسلونا بود، احتمالا یکی از نامزدهای ریاست باشگاه در سال آینده خواهد بود و مدت هاست به یکی از منتقدین ثابت بارتومئو تبدیل شده است.

 

شب گذشته و پس از باخت 8-2 بارسا به بایرن در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، خوان لاپورتا در حساب توئیتر خود نوشت:« پس از چنین شکست سخت و دردناکی، اظهارات جوزپ ماریا بارتومئو بار دیگر نشان داد که او شخصیتی ترسو و بی کفایت است. بی کفایتی او و هیئت مدیره اش باعث شده تا از اتخاذ تصمیمات بیشتر برای آینده بارسا ناتوان باشند.»

 

بارتومئو شب گذشته تایید کرد که استعفا نخواهد کرد و از تغییر و تحولاتی بزرگ در باشگاه خبر داد. این در حالی است که بسیاری منتظر کناره گیری او از قدرت بودند.

 

Josep Maria Bartomeu, en el palco del Estadio da Luz en el partido contra el Bayern.

 

دیدگاه‌ها