کد خبر : 1702204 | 25 مرداد 1399 ساعت 14:37 | 29.2K بازدید | 1 دیدگاه

با قرارداد قرضی 2 ساله

مهاجم برزیلی رئال در آستانه انتقال به دورتموند

به نظر می رسد که رینیر ژسوس خرید برزیلی جدید رئال را دو فصل آینده با پیراهن بوروسیا دورتموند خواهیم دید.

مهاجم برزیلی رئال در آستانه انتقال به دورتموند

به گزارش "ورزش سه"، رینیر ژسوس ژانویه گذشته با قراردادی تا سال 2026 به ارزش 30 میلیون یورو از فلامینگو به رئال پیوست و برای تیم دوم رئال هم چند بازی انجام داد اما دسته سوم اسپانیا پس از شیوع کرونا نیمه تمام ماند. 

 

 

1513370

 

 

سران رئال قصد دارند فصل بعد او را به تیمی دیگر قرض بدهند و  برای این مهم با بایرلورکوزن صحبت هایی شده بود. در رئال بر این اعتقادند که رینیر برای کسب تجربه بیشتر بهتر است یکی دو فصل در تیمی دیگر به صورت قرضی بازی کند و تا ماه پیش از لورکوزن و رئال وایادولید به عنوان تیم های خواهان او نام برده می شد.

 

 

1492880

 

 

حضور وینسیوس، رودریگو و میلیتائو که همگی بازیکنان خارج از اتحادیه اروپا و بدون پاسپورت اسپانیایی هستند، مانع از این می شود که رینیر فصل بعد برای تیم اول رئال بازی کند و بازی در تیم دوم نیز نه باب میل اوست و نه سران باشگاه.

در حالی که تصور می شد او برای گرفتن پاسپورت اسپانیایی یکی دو سال را در باشگاهی اسپانیایی به صورت قرضی بازی کند، امروز رسانه ها خبر از انتقال احتمالی او به دورتموند دادند و این بازیکن 18 ساله آینده دار دو سال قرضی برای زردپوشان بازی خواهد کرد. سناریویی مشابه اشرف حکیمی.

گویا رینیر امروز راهی دورتموند شده تا قرارداد خود را رسما امضا کند.

 

 

دیدگاه‌ها