کد خبر : 1702209 | 25 مرداد 1399 ساعت 15:48 | 9.2K بازدید | 1 دیدگاه

برانکو و عمان از تعویق بازیها خوشحالند!

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا رقابت‌های مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر به تعویق افتاده است و این خبر برای تیم ملی عمان به شکلی ویژه حائز اهمیت است.

برانکو و عمان از تعویق  بازیها خوشحالند!

به گزارش "ورزش سه" پس از تعویق یکساله برگزاری مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، بدون تردید شاگردان برانکو ایوانکوویچ سود ویژه‌ای را از این تعویق داشتند چرا که فوتبال عمان پنج ماه است به صورت کامل تعطیل شده و بدون هیچ تمرینی باید بازیکنان تیم ملی این کشور مهیای حضور در مرحله مقدماتی جام جهانی می‌شدند؛ عمانی‌ها بر این مسئله واقف بودند که برگزاری مسابقات در موعد مقرر می‌تواند مصائب و مشکلات فراوانی برای آن‌ها با توجه به تعطیلی طولانی مدت تمرینات داشته باشد اما این تعویق بدون شک یک خوش‌خبری به آن‌ها بود.

اخبار غیر رسمی حاکی از آن است که رقابت‌های ورزشی قرار است از حدودا یک ماه دیگر به صورت تدریجی آغاز شود و بازیکنان می‌توانند خود را مهیای بازی کنند؛ تعویق مسابقات ملی باعث شد تا عمانی‌ها فرصت بسیار خوبی را به دست آوردند تا بتوانند با تیمی قدرتمندتر در مسابقات مقدماتی جام جهانی شرکت کنند.

 

نکته جالب در فوتبال عمان این‌که برخلاف سایر نقاط دنیا بازیکنان در اردوهای باشگاهی آمادگی بدنی خوبی ندارند و در اردوهای ملی است که به سطح مطلوبی از آمادگی جسمانی می‌رسند؛ تعویق پیش آمده باعث شد تا برانکو ایوانکوویچ دیگر عذر و بهانه‌ای برای ناآمادگی جسمانی بازیکنان خود نداشته باشد و فرصت کافی برای آماده سازی تیمش را در اختیار داشته باشد.

تیم ملی عمان در گروه E مرحله نخست مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، با کسب 12 امتیاز از 5 دیدار توانسته در جایگاه دوم گروه پس از تیم ملی قطر قرار گیرد.

دیدگاه‌ها