کد خبر : 1702210 | 25 مرداد 1399 ساعت 14:55 | 13.8K بازدید | 1 دیدگاه

بارتومئو و جلسه اضطراری هیئت مدیره بارسلونا

رئیس بارسا همانطور که وعده داده بود، دستور برگزاری جلسه اضطراری هیدت مدیره باشگاه را صادر کرد.

بارتومئو و جلسه اضطراری هیئت مدیره بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در شبی باورنکردنی با نتیجه 8-2 به بایرن باخت و به شکلی تحقیرآمیز از لیگ قهرمانان کنار رفت.

شکستی که قطعا تبعات سنگینی خواهد داشت. جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسلونا قطعا بهترین کسی است که می تواند در مورد تغییر و تحولات احتمالی باشگاه صحبت کند. جرارد پیکه بلافاصله پس از اتمام بازی از لزوم تغییرات گسترده در باشگاه صحبت کرد و بارتومئو نیز به تایید حرف های او پرداخت.

او در این رابطه به خبرنگاران گفت:« پیکه حق دارد و حالا باید تصمیمات مهمی اتخاذ کنیم. برخی را قبل از لیگ قهرمانان گرفته ایم و برخی دیگر را در روزهای آتی مطلع خواهید شد. از حالا به تدریج تصمیمات جدید را به اطلاع خواهیم رساند.»

 

 

1489982

 

 

ساعتی پیش اعلام شد که دوشنبه جلسه اضطراری و خارج از موعد هیئت مدیره بارسلونا برگزار می شود و خروجی آن با تغییر و تحولاتی گسترده در باشگاه همراه خواهد بود. در اولین قدم و البته ساده ترینش، کیکه ستین از سرمربیگری بارسا اخراج می شود و بارتومئو از حالا به دنبال پیدا کردن جانشین برای اوست.

به فاصله 5 هفته تا شروع لالیگا و وضعیت اقتصادی نا به سامان بارسا در پی شیوع کرونا، بعید است شاهد انقلابی در مجموعه تیم باشیم و تنها راه در تغییر مربی و تزریق ایده هایی جدید به تیم است.

 

جلسه اضطراری پیشین بارسا که به دلیل قضیه "بارساگیت"( لو رفتن قرارداد بارتومئو با یک شرکت اینترنتی برای نظارت بر فعالیت های رقبای او و بازیکنان سابق باشگاه در فضای مجازی)، در زمستان برگزار شد، با برکناری چندین عضو هیئت مدیره همراه شده بود.

 

 

1519684

دیدگاه‌ها